Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Toldi Petra
Other Authors: Berzsenyi Lili
Hidasi Dr. Judit
Format: Thesis
Kulcsszavak:divat
fast fashion
fenntarthatóság
Inditex
Zara
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56759
Description
Abstract:A Zara márka sikerességét kutatom és próbálok arra következtetni, hogy ez a sikeresség a jövőben is megmarad-e. Környezetemben azt tapasztaltam, hogy akár egy ilyen nehezebb gazdasági helyzetben, amikor magas inflációval kell szembenéznünk, az emberek hatalmas pénzösszeget képesek fast fashion üzletekben otthagyni. Érdekelt, hogy mi titka annak, hogy a Zara már évek óta az egyik legnépszerűbb multinacionális vállalat a fast fashion iparágban. Mi lehet az oka ennek a népszerűségnek és sikerességnek? Melyek azok a tényezők, amelyek segítenek, hogy kiemelkedjen a márka a többi versenytársához képest?