Erika cukrászda létrehozásának és működésének a bemutatása
Saved in:
Main Author: | Kara Erika |
---|---|
Other Authors: | Kozák Tamás |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Kisvállalkozás Vállalkozás, Erika cukrászda Értékesítés Felmérés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56812 |
Similar Items
Az európai bankunió létrehozásának okai, működésének sajátosságai
: Detre Tamás
: Detre Tamás
Sminktermékeket értékesítő webáruház létrehozásának lehetőségei
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Egy tematikus élménypark létrehozásának kihívásai
: Kocsi János Márk
: Kocsi János Márk
Saját vállalkozás létrehozásának üzleti terve
: Takács Dorina
: Takács Dorina
E-kereskedelmi egység létrehozásának stratégiai kérdései.
: Hervert Dániel
: Hervert Dániel
A Sulyán Cukrászda marketingstartégiája
: Oroszi Alexandra
: Oroszi Alexandra
Vendéglátó vállalkozás létrehozásának jogi és gazdasági külső környezetének elemzése, működtetésének feltétel rendszere, jövedelmezőségének bemutatása Saját vendéglátóipari vállalkozás létrehozásának példáján bemutatva
: Pancsovay Zita
: Pancsovay Zita
Az Illés Cukrászda kínálata
: Katona Csenge
: Katona Csenge
A diétás desszertfogyasztás lehetőségei- Egy budapesti cukrászda bemutatása
: Hertner Zsófia
: Hertner Zsófia
A MANUFAKTORTA CUKRÁSZDA MARKETING TERVE
: Ádám Mónika
: Ádám Mónika
A Desszert.Neked cukrászda kínálata
: Borsányi Patrícia
: Borsányi Patrícia
Don Bosco Cukrászda átfogó profilelemzése
: Csány Borbála Márta
: Csány Borbála Márta
Újonnan nyíló cukrászda marketingtervének megalapozása
: Zsilina Enikő
: Zsilina Enikő
A gazdasági társaságok sajátosságainak bemutatása egy vidéki borászat létrehozásának példáján keresztül
: Hajmási Ákos
: Hajmási Ákos
A kínai Új Selyemút létrehozásának okai és jövőbeni hatásai
: Zákonyi Balázs
: Zákonyi Balázs
A Hamdi Cukrászda üzleti környezetének elemzése
: Hamdi Annamária
: Hamdi Annamária
A Krisztina Cukrászda főbb folyamatainak vizsgálata
: Botlik Petra
: Botlik Petra
Élelmiszer kiskereskedelmi Kft. létrehozásának számviteli tervezési és szervezési feladatai
: Bogár István
: Bogár István
Egy balatoni cukrászda gazdasági működése, számvitele
: Bergmann Ernő
: Bergmann Ernő
Kisvállalati webáruház létrehozásának vizsgálata a RAKTECH Magyarország Kft. aspektusából
: Grajzel Ádám
: Grajzel Ádám
A Gerbeaud Café és Cukrászda kínálatának vizsgálata
: Szilágyi Attila
: Szilágyi Attila
A cukrászati kínálat szezonális változásai és a szezonok hatása egy cukrászda működésére a Szurgent Cukrászda példáján keresztül
: Kunné Barta Melinda
: Kunné Barta Melinda
Az Erdős és Fiai Cukrászda folyamatainak vizsgálata
: Harnos Christopher
: Harnos Christopher
Fenntartható Showroom kialakítása - Van-e létjogosultsága egy fenntartható Showroom létrehozásának - Megvalósítási tanulmány bemutatása
: Kalós Petra
: Kalós Petra
Fenntartható Showroom kialakítása - Van-e létjogosultsága egy fenntartható showroom létrehozásának - Megvalósítási tanulmány bemutatása
: Kalós Petra
: Kalós Petra
Egy fiktív budapesti újhullámos cukrászda marketing terve
: Sütő-Nagy Zsuzsanna
: Sütő-Nagy Zsuzsanna
Ennivaló, avagy egy Zsámbéki-medencei cukrászda létrehozása
: Dobszay Júlia
: Dobszay Júlia
Egy Budapesten nyíló cukrászda üzleti tervének elkészítése, kiemelt hangsúlyt fektetve a turisztikai vállalkozások piacra lépésének, működésének feltételeire és ellenőrzésükre
: Somogyi Eszter
: Somogyi Eszter
Az Andrész Családi Cukrászda gazdasági és marketing elemzése
: Bárd Boglárka
: Bárd Boglárka
Egy e-kereskedelmi vállalkozás létrehozásának folyamata egy induló webshop példáján keresztül
: Vona Péter
: Vona Péter
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy fiktív cukrászda példáján
: Tóth Cintia Eszter
: Tóth Cintia Eszter
Egy induló cukrászda üzleti terve és megvalósíthatósági elemzése Százhalombattán
: Horváth Laura Nóra
: Horváth Laura Nóra
A szolgáltatásminőség megőrzése generációváltás során egy családi cukrászda esetében
: Koronczy Gergely Csaba
: Koronczy Gergely Csaba
Cukrászdák piaci pozíciója, megvalósítandó cukrászda létesítése, működtetése, gazdálkodásának elemzése
: Szandi Flóra
: Szandi Flóra
A cukrászdák piaci pozíciója, konkrét cukrászda létrehozása és gazdálkodásának elemzése
: Mátó Fanni
: Mátó Fanni
Cukormentes sütemények kínálatának és fogyasztási szokásainak bemutatása a budapesti FitCandy cukrászda választékán keresztül
: Bányai Evelin
: Bányai Evelin
Egy új szellemi termék létrehozásának folyamata, egy dobozos keretrendszer személyre szabhatóságán keresztül szemléltetve
: Reznek Laura
: Reznek Laura
Mikro-, kis-, és középvállalkozások indítási lehetőségeinek bemutatása Magyarországon egy konkrét példán keresztül - Egy cukrászda indítása
: Zubor Ágnes
: Zubor Ágnes
Egy határon túli fióktelep létrehozásának pénzügyi vizsgálata – projekt megvalósíthatóság és fenntarthatóság turbulens környezetben
: Vógel Sára
: Vógel Sára
Trend és tradíció a magyar cukrászatban -a Művész Kávéház és Cukrászda példáján keresztül
: Rebák Balázs
: Rebák Balázs
Similar Items
-
Az európai bankunió létrehozásának okai, működésének sajátosságai
: Detre Tamás -
Sminktermékeket értékesítő webáruház létrehozásának lehetőségei
: Kovács Réka -
Egy tematikus élménypark létrehozásának kihívásai
: Kocsi János Márk -
Saját vállalkozás létrehozásának üzleti terve
: Takács Dorina -
E-kereskedelmi egység létrehozásának stratégiai kérdései.
: Hervert Dániel