A Kauf-Fer Autóalkatrész Kiskereskedelmi Kft. bemutatása, elemzése
Saved in:
Main Author: | Marlok András |
---|---|
Other Authors: | Katz György |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Vállalkozás, történet Készletgazdálkodás Raktározás Versenytárselemzés Piacelemzés Gazdálkodás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56816 |
Similar Items
Számvitel és adózás kapcsolata a Fer-Fer Kft. bemutatásán keresztül
: Hutter Éva
: Hutter Éva
A válság nyertesei az autóalkatrész-kereskedelemben
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
Gyártásfejlesztési projektmenedzsment egy multinacionális autóalkatrész gyárban
: Kárai Eduárd
: Kárai Eduárd
Autóalkatrész-gyártó cég ellátási láncának vizsgálata
: Incze Dorottya
: Incze Dorottya
Az értékesítés vállalatgazdasági elemzése a Di-Fer cégcsoportnál
: Mayer Dóra
: Mayer Dóra
A Bakony Autóalkatrész Gyártó Rt. logisztikai folyamatai
: Medve Andrea
: Medve Andrea
Értékesítési tevékenységek elemzése és fejlesztési lehetősége a Di-Fer Kft. márkakereskedéseiben
: Bakó Krisztián
: Bakó Krisztián
Sofőrhiány, mint logisztikai probléma a Fer Transport Kft.-nél
: Kovács Gergő
: Kovács Gergő
A szállítmányozó tevékenység bemutatása egy autómárka autóalkatrész ellátásában a Yusen Logistics (Hungary) Kft.-nél.
: Jenei Kristóf
: Jenei Kristóf
A családi vállalkozások sajátosságai a Fer Trans 96' Kft-n keresztül
: Szűcsné Schöffer Zsanett
: Szűcsné Schöffer Zsanett
A másodlagos autóalkatrész piac sajátosságai Magyarországon az Inter Cars Hungária Kft. szemszögéből
: Szécsi Dániel
: Szécsi Dániel
A kis- és középvállalkozások kihívásainak és növekedési lehetőségeinek bemutatása a Fer Trans 96’ Kft.-n keresztül
: Szűcsné Schöffer Zsanett
: Szűcsné Schöffer Zsanett
A Di-Fer Érd kereskedelmi vállalkozás életútjának bemutatása, különös tekintettel az értékesítési stratégia alakulására
: Sári Vanessza
: Sári Vanessza
Marketing kommunikáció a személygépkocsi piacán, az Opel Di-Fer gyakorlata alapján
: German Karolina
: German Karolina
A Delphi Hungary Autóalkatrész Gyártó Kft. vagyoni-, pénzügyi-, jövedelmi helyzetének elemzése a beszámolók alapján és a vállalatértéknek a megállapítása
: Budai Benjámin
: Budai Benjámin
Kiskereskedelmi vállalatok marketingkommunikációjánák átfogó elemzése
: Simoncsik Bettina
: Simoncsik Bettina
A fiktív kiskereskedelmi kft beszámolójának könyvvizsgálata
: Szabó Bálint
: Szabó Bálint
Egy Kiskereskedelmi Vállalkozás Vállalatgazdasági elemzése (Áruforgalmi elemzése)
: Boros Kitti
: Boros Kitti
A HimbeerCar Kft. kiskereskedelmi vállalkozás áruforgalmi tevékenységének elemző bemutatása
: Gál Dorina Zsanett
: Gál Dorina Zsanett
A Borsodi Sörgyár kiskereskedelmi értékesítési rendszerének elemzése
: Straub Tímea Szandra
: Straub Tímea Szandra
Színpszichológia a kiskereskedelmi térben
: Mireider Rebeka
: Mireider Rebeka
Kiskereskedelmi vállalkozás marketingstratégiájának fejlesztése
: Sass Ádám Szabolcs
: Sass Ádám Szabolcs
A Co-op Star Zrt kiskereskedelmi áruforgalmának elemzése
: Tóth Györgyi
: Tóth Györgyi
Hűségprogramok elemzése fogyasztói magatartás tekintetében a kiskereskedelmi szektorban
: Gézárt Attila
: Gézárt Attila
Kis- és középvállalkozások digitalizációja, egy kiskereskedelmi vállalkozás digitalizációjának bemutatása
: Olajos Levente István
: Olajos Levente István
Hazai kiskereskedelmi dohányértékesítés sajátosságainak vizsgálata
: Berhidai Dániel Péter
: Berhidai Dániel Péter
FMCG kiskereskedelmi üzletláncok vásárlói magatartása
: Steffens Axel
: Steffens Axel
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Élelmiszer kiskereskedelmi Kft. létrehozásának számviteli tervezési és szervezési feladatai
: Bogár István
: Bogár István
Egy kiskereskedelmi vállalkozás piaci és marketingstratégiája
: Zsák Gergő
: Zsák Gergő
Kis- és középvállalkozások helyzetének bemutatása Magyarországon egy kiskereskedelmi vállalkozás példáján keresztül
: Hullár Bernadett
: Hullár Bernadett
A Zara Magyarország Kft piacvezető pozíciójának bemutatása a divatiparban betöltött szerepén és kiskereskedelmi tevékenységén keresztül
: Takács Viktória
: Takács Viktória
Telemetria rendszer bevezetése a kiskereskedelmi MOL töltőállmásokra
: Erdélyi Dániel
: Erdélyi Dániel
Kiskereskedelmi üzletek összehasonlítása a fogyasztói vélemények tükrében
: Mundrucz Ráhel
: Mundrucz Ráhel
Egy kiskereskedelmi egység közösségi média megjelenésének megtervezése
: Csiernik Lehel
: Csiernik Lehel
Egy gyógyszer-kiskereskedelmi vállalkozás jövedelmi helyzetének vizsgálata
: Farkas Emese
: Farkas Emese
Webáruház audit marketinges szemmel - egy kiskereskedelmi webáruház online marketing tevékenységének elemzése
: Kovács Tímea
: Kovács Tímea
Egy kiskereskedelmi vállalkozás fejlesztési lehetőségei a versenyképessége érdekében
: Gál Csaba
: Gál Csaba
Kiskereskedelmi egység vállalati stratégiájának a kialakítása és szerkesztése
: Örkényi Károly
: Örkényi Károly
A hazai élelmiszer-kiskereskedelmi mobilalkalmazások lehetőségei 2022-ben
: Szántó Edina
: Szántó Edina
Similar Items
-
Számvitel és adózás kapcsolata a Fer-Fer Kft. bemutatásán keresztül
: Hutter Éva -
A válság nyertesei az autóalkatrész-kereskedelemben
: Horváth Krisztina -
Gyártásfejlesztési projektmenedzsment egy multinacionális autóalkatrész gyárban
: Kárai Eduárd -
Autóalkatrész-gyártó cég ellátási láncának vizsgálata
: Incze Dorottya -
Az értékesítés vállalatgazdasági elemzése a Di-Fer cégcsoportnál
: Mayer Dóra