A kávé és az itthoni franchise-kávézóláncok bemutatása, a Starbucks kávézók példáján
Elmentve itt :
Szerző: | Hoffmann Anna |
---|---|
További közreműködők: | Verebes Pál |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Kávé Kávéfeldolgozás Szolgáltatás, Starbuck USP Gazdálkodás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56849 |
Hasonló tételek
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dobsa Dávid
: Dobsa Dávid
A történelmi kávéházak és franchise kávézók kínálata
: Földi Kitti
: Földi Kitti
A kávéfogyasztási szokások hatása a franchise kávézók árbevételére Magyarországon.
: Szabó Csilla Regina
: Szabó Csilla Regina
A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében
: Kulcsár Lili
: Kulcsár Lili
Fogyasztói preferenciák vizsgálata hazai és külföldi kávézóláncok esetében
: Szihalmi Ádám
: Szihalmi Ádám
Az újhullámos kávé elemzése és bemutatása
: Bogdányi Anna
: Bogdányi Anna
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita
: Takács Rita
Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
A hazai kávézók fejlesztési trendjei
: Töttősi Flóra
: Töttősi Flóra
Budapesti specialty kávézók kínálatának vizsgálata
: Nagy Norbert Lajos
: Nagy Norbert Lajos
Franchise in franchise
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Fenntarthatóság vizsgálata kávézók körében az Espresso Embassy specialty kávézó példáján keresztül
: Pajger Ivett Gabriella
: Pajger Ivett Gabriella
Speciality kávé, mint új kávéfogyasztási irányzat bemutatása
: Csigó Krisztián
: Csigó Krisztián
Kávé kereskedés értékesítési stratégiája
: Magyarics Bence
: Magyarics Bence
Panaszszituáció-management a Starbucks kávézóban
: Fodor Zsófia
: Fodor Zsófia
A Starbucks fenntarthatósága és innovatív vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
A kávé felhasználása a cukrászdákban
: Horváth Ramóna
: Horváth Ramóna
A kávé a hazai vendéglátásban
: Bognár Dominik
: Bognár Dominik
A kávé szerepe a vendéglátásban
: Erdélyi Sára Boglárka
: Erdélyi Sára Boglárka
Specialty kávé a hazai kávékultúrában
: Hegedüs Klaudia Tünde
: Hegedüs Klaudia Tünde
A kávé, mint világpiaci áru
: Bobák Gergő Zoltán
: Bobák Gergő Zoltán
Kávé a világkereskedelemben - nemzetközi kávéegyezmény
: Töreki János
Megjelent: (2014)
: Töreki János
Megjelent: (2014)
A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése
: Pap Krisztián István
: Pap Krisztián István
A USP jelentősége a specialty kávézók piacán a Kontakt kávézó példáján keresztül
: Randjelovic Ivan
: Randjelovic Ivan
Panaszszituáció kezelése az Amrest Kft és a Starbucks Coffee Company példáján keresztül
: Kondorossy Karolina Eszter
: Kondorossy Karolina Eszter
A franchise rendszerek bemutatása a Pizza EATaliano példáján keresztül
: Bognár Ákos
: Bognár Ákos
A digitális marketing megjelenése a hazai kávézók marketingstratégiájában
: Erni Zsófia
: Erni Zsófia
Franchise vizsgálata A Calzedonia példáján keresztül
: Nagy Bíborka
: Nagy Bíborka
A kávé és kultúrája Fogyasztói szokások a 18 – 30 éves korosztály között
: Sperka Zsuzsanna
: Sperka Zsuzsanna
A kávéházak és kávézók közösségépítő és kultúraközvetítő hatásának vizsgálata
: Sitku Vivien
: Sitku Vivien
A franchise tevékenység bemutatása az OBI Hungary Franchise Center Kft.-én keresztül
: Bognár Erika
Megjelent: (2007)
: Bognár Erika
Megjelent: (2007)
Panaszmenedzsment a Starbucks kávézólánc egy budapesti egységében
: Buda Blanka
: Buda Blanka
Az influencer marketing hatása a budapesti/ magyarországi (újhullámos) kávézók népszerűségében
: Rókay Dorina Ágota
: Rókay Dorina Ágota
Bevezetés a kávé világába és a Caffe del Mondo kávézó bemutatása
: Buri Adrienn Nikolett
: Buri Adrienn Nikolett
A franchise, mint népszerű vállalkozási forma, a Stanley és az Agip Franchise vállalkozások bemutatása
: Hegyi Hegyi József
: Hegyi Hegyi József
A Budapest (XII. kerület) hegyvidéki kávézók fenntarthatósági szemléletének vizsgálata
: Wáberer Vivien
: Wáberer Vivien
Hasonló tételek
-
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi -
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde -
A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dobsa Dávid -
A történelmi kávéházak és franchise kávézók kínálata
: Földi Kitti -
A kávéfogyasztási szokások hatása a franchise kávézók árbevételére Magyarországon.
: Szabó Csilla Regina