A minőség, az elégedettség és a lojalitás összefüggései a melegkonyhás vendéglátóegységekben
Elmentve itt :
Szerző: | Molnár Pálma |
---|---|
További közreműködők: | Katona Mária |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Minőségmenedzsment Vendégelégedettség Lojalitás Szolgáltatás, vendéglátás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56851 |
Hasonló tételek
Fogyasztói elégedettség és lojalitás T-Mobile mobilszolgáltató esetében
: Móricz Ádám Zsolt
: Móricz Ádám Zsolt
Fogyasztói elégedettség és lojalitás a Nike márka vonatkoztatásában
: Németh Andrea
: Németh Andrea
A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata (elégedettség definiálása, lojalitás modellezése, mérése, empirikus vizsgálat egy adott cég vagy termék/szolgáltatás kapcsán)
: Klekner Mercédesz Lilla
: Klekner Mercédesz Lilla
L'Oréal Paris termékekkel kapcsolatos elégedettség és lojalitás vizgsálata
: Kálló Enikő
: Kálló Enikő
Higiéniai követelmények egy melegkonyhás vendéglátóhely esetében
: Tóth Ágnes
: Tóth Ágnes
A dolgozói elégedettség és lojalitás aspektusainak elemzése a Broadmoor Hotelben
: Lakatos Nóra
: Lakatos Nóra
A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban
: Béleczky Rita
: Béleczky Rita
Fogyasztói elégedettség és lojalitás vizsgálata a kereskedelmi bankok lakossági szektorában
: Lukács Adrienn
: Lukács Adrienn
A minőség és az elégedettség, avagy a vevői elégedettség mérése egy budapesti fordítóirodában
: Kovács Bettina
: Kovács Bettina
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó
: Rózsa Ildikó
Melegkonyhás étkezde létesítése és gazdálkodásának bemutatása konkrét példán keresztül
: Simonné Huszár Bernadett
: Simonné Huszár Bernadett
A Zalavíz Zrt. fogyasztói elégedettség vizsgálata a szolgáltatás-minőség tükrében
: Sándor Ágnes
: Sándor Ágnes
Vevői elégedettség és a minőség kapcsolati rendszere Minőségirányítási rendszer részleges bevezetésének bemutatása a Roland Divatház Zrt-n keresztül
: Sárosi Réka
Megjelent: (2013)
: Sárosi Réka
Megjelent: (2013)
Fogyasztói magatartás a magyar melegkonyhás vendéglátóhelyeken - egy kérdőíves felmérés eredményei
: Rudolfné Katona Mária
Megjelent: (2011)
: Rudolfné Katona Mária
Megjelent: (2011)
Magyarországi melegkonyhás vendéglátóüzlet piaci pozíciója, a megvalósítással és működtetéssel kapcsolatos elemzések
: Baár Csaba János
: Baár Csaba János
Minőség, mint versenyelőny
: Molnár Anetta
: Molnár Anetta
Gondolatok a minőség mérhetőségéről
: Ilyésné Molnár Emese
Megjelent: (2008)
: Ilyésné Molnár Emese
Megjelent: (2008)
A minőségirányítás és a fogyasztói elégedettség összefüggései és fontossága az élelmiszerkereskedelemben
: Takáts Réka
: Takáts Réka
A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a nonprofit szervezetek szférájában
: Molnár Nanetta
: Molnár Nanetta
Minőség az egészségügyben
: Varró Katalin
Megjelent: (2013)
: Varró Katalin
Megjelent: (2013)
A vevői lojalitás megteremtése az e-kereskedelemben
: Beniczki Virág Anna
: Beniczki Virág Anna
Nem melegkonyhás vendéglátóipari üzletek piaci pozíciója, működésük és gazdálkodásuk bemutatása konkrét példákon keresztül
: Kiss Roxána
: Kiss Roxána
Lustaság, lojalitás, hűség? - Vevőmegtartás a telekommunikációs szektorban
: Mécs-Berta Nóra
: Mécs-Berta Nóra
Minőség 2012 minőségbiztosítás a jövő szállodáiban
: Juhász László, et al.
Megjelent: (2010)
: Juhász László, et al.
Megjelent: (2010)
Minőség-ellenőrzés a könyvvizsgálatban
: Kekk Laura Rita
: Kekk Laura Rita
Minőség-ellenőrzés a könyvvizsgálatban
: Kerschbaummayer Péter
: Kerschbaummayer Péter
Minőség szerepe a vállalkozásokban
: Bálint Tamás Jenő
: Bálint Tamás Jenő
A lojalitás vizsgálata a szállodaiparban a pandémia alatt
: Rabi Enikő
: Rabi Enikő
A vezetői kompetenciák és a dolgozói elégedettség összefüggései a Lambda-Com Group-nál
: Révész Hajnalka
: Révész Hajnalka
A dolgozói elégedettség és a szervezettel való elkötelezettség összefüggései egy bank példáján keresztül
: Németh Bettina
: Németh Bettina
Lojalitás kialakulása a fogyasztókban hazai zenei fesztiválok esetében
: Pathó Barnabás
: Pathó Barnabás
A vásárlói lojalitás erősítése egy kereskedelmi vállalkozás gyakorlatában
: Bauernfeind Beáta
: Bauernfeind Beáta
A vevői lojalitás kialakítása és fenntartása két összekapcsolódó mikrovállalkozásban.
: Fekete-Vadász Réka
: Fekete-Vadász Réka
A Szimpla Háztáji marketingstratégiájának elemzése a fogyasztói lojalitás tükrében
: Kármán Zsófia
: Kármán Zsófia
Számviteli beszámoló minősége a járműiparban
: Szokó Aletta Hajnalka
: Szokó Aletta Hajnalka
Y generáció - A vevői és munkavállalói lojalitás kialakítása és erősítése
: Kertész Fruzsina Petra
: Kertész Fruzsina Petra
Minőség szerepe az iskolarendszeren kívüli nyelvoktatásban
: Gieda Loretta
: Gieda Loretta
Fenntartói minőség - fenntartók jogai, kötelezettségei
: Gaál Judit
: Gaál Judit
Mesterséges Intelligencia használata minőség-ellenőrzésben
: Kőrös Eszter
: Kőrös Eszter
A ROSSMANN MAGYARORSZÁG KFT. MARKETINGSTRATÉGIÁJA KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A LOJALITÁS PROGRAMOKRA
: Legény Evelin
: Legény Evelin
Hasonló tételek
-
Fogyasztói elégedettség és lojalitás T-Mobile mobilszolgáltató esetében
: Móricz Ádám Zsolt -
Fogyasztói elégedettség és lojalitás a Nike márka vonatkoztatásában
: Németh Andrea -
A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata (elégedettség definiálása, lojalitás modellezése, mérése, empirikus vizsgálat egy adott cég vagy termék/szolgáltatás kapcsán)
: Klekner Mercédesz Lilla -
L'Oréal Paris termékekkel kapcsolatos elégedettség és lojalitás vizgsálata
: Kálló Enikő -
Higiéniai követelmények egy melegkonyhás vendéglátóhely esetében
: Tóth Ágnes