A Forma-1 arculatváltásának hatása a magyar közönségre
Saved in:
Main Author: | Soltész Sarolta |
---|---|
Other Authors: |
Máté Dr. Zoltán
Poós Gergő |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | arculat - image eseménymarketing közösségi média nemzetközi rendezvények sportmenedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56859 |
Similar Items
Egy vállalat arculatváltásának marketingtevékenységei
: Márton Kata
: Márton Kata
A Forma-1 Magyar Nagydíj fenntarthatósága
: Kovács Márton Zsolt
: Kovács Márton Zsolt
Imázsépítés a Forma 1 világában
: Zentai Mónika
: Zentai Mónika
Marketing a Forma-1-ben
: Csépányi Sándor
: Csépányi Sándor
Szponzoráció a Forma-1-ben
: Dömötör Patrik
: Dömötör Patrik
A szponzoráció szerepe a Forma-1-ben
: Kémeri Boglárka
: Kémeri Boglárka
A Forma-1 üzleti modellje Kritikai áttekintés, jövőbeli lehetőségek és globális hatások
: Forgács Gergely
: Forgács Gergely
A sportmarketing fontossága, szponzoráció a Forma-1-ben
: Nagy Adrienn Noémi
: Nagy Adrienn Noémi
Az autósport magyarországi elterjedése és a Forma 1
: Pollák András
: Pollák András
A Hungaroring és a Forma-1 Magyar Nagydíj jövőbeni fejlesztési stratégiája
: Sugimoto Márkó Daichi
: Sugimoto Márkó Daichi
A Forma 1, mint megasportrendezvény és a Hungaroring hatása Budapest turizmusára
: Ódor Adrienn Erika
: Ódor Adrienn Erika
Száguldó cirkusz - avagy a Forma-1 Nagydíj hatásai Magyarországon
: Kett Anikó
: Kett Anikó
A Vodafone Magyarország Zrt. 2017-es arculatváltásának vizsgálata a lakossági szférában
: Deli Laura
: Deli Laura
A Forma-1 szerteágazó turisztikai hatásai Magyarországon, és kapcsolata a fenntarthatósággal
: Zentai Eszter
: Zentai Eszter
A forma-1 jövője, avagy mennyire lehet fenntartható a „király kategória”
: Oláh Bálint
: Oláh Bálint
Verseny a fenntartható jövőért - A különböző fenntarthatósági szempontok érvényesülése a Forma-1-es Magyar Nagydíj példáján keresztül
: Ökrös Levente
: Ökrös Levente
A Forma 1 gazdasági felépítése, valamint a 2017-es tulajdonos váltás körülményei és hatásai a sportra
: Laczó Nóra Gabriella
: Laczó Nóra Gabriella
A „vasfüggöny mögötti” első Forma-1-es pálya jövője az új érában - A Hungaroring fejlesztési területei és sikerének kulcsa
: Herczog Roberta
: Herczog Roberta
A Formula-1 Magyar Nagydij, mint nagyrendezvény hatása Budapest turizmusára
: Csúcs Viktor Zsombor
: Csúcs Viktor Zsombor
A Formula-1 hatása Magyarország turizmusára
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
„Megváltozott munkaképességű emberek rehabilitációjának és foglalkoztatásának segítése” – TÁMOP-1.1.1-12/1. projekt megvalósulása és finanszírozása
: Cseppentő Alexandra
: Cseppentő Alexandra
A lakástakarékpénztár, mint megtakarítási forma
: Andrási Szabina
: Andrási Szabina
A lízing, mint finanszírozási forma
: Csonka Dorina
: Csonka Dorina
A Formula-1 Magyar Nagydíj hatása Magyarország turizmusára, gazdaságára és imázsára
: Janicsek Nóra
: Janicsek Nóra
A lízing, mint gépjármű-finanszírozási forma
: Pintér Zoé
: Pintér Zoé
A megváltozott munkaképességű személyek rehabilitációjának és foglalkoztatási rendszerének támogatási rendszere - A TÁMOP 1.1.1.-kiemelt projekt hatása a megváltozott munkaképsségű személyek munkaerő-
: Vass Judit Eszter
: Vass Judit Eszter
Marketingkommunikáció területei 1.
: Wieder Klaudia Lia
: Wieder Klaudia Lia
Startup, mint vállalkozási forma, szemlélet, trend
: Csaba Viktória Klára
: Csaba Viktória Klára
Case 1 Resq Club Case Study
: Podmetina Daria, et al.
Published: (2021)
: Podmetina Daria, et al.
Published: (2021)
A Formula 1 marketingkommunikációja
: Réh Roberta
: Réh Roberta
Pénzügyi tervezés digitális modernizációja a Hatvani Bosch MSE 1.1 részlegén
: Tuza Bence
: Tuza Bence
Product placement mint hirdetési forma a mozifilmekben
: Zajácz Barbara
: Zajácz Barbara
Új értékesítési forma a lakberendezési piacon A Maxcity sikere Magyarországon
: Rajháty Anna
: Rajháty Anna
Az atipikus foglalkoztatási forma iskolaszövetkezeti típusának háttere
: Gál Norbert
: Gál Norbert
Az egészség- nyugdíjbiztosítás, mint alternatív gondoskodási forma
: Mészáros Kitti
: Mészáros Kitti
A Formula 1-es Magyar Nagydíj, mint turisztikai termék bemutatása
: Jónás Enikő
: Jónás Enikő
A lízing, mint finanszírozási forma a vállalkozások életében
: Vári Mónika
: Vári Mónika
Kockázatmenedzsment a Formula-1 világában
: Kmety Ildikó
: Kmety Ildikó
A Formula-1 marketingkommunikációjának elemzése
: Keserü Dorina
: Keserü Dorina
KEHOP 1.2.1.- Klímatudatosságot erősítő szemléletformálásra irányuló projekt megalapozó tanulmányának vizsgálata
: Nagy Zita
: Nagy Zita
Similar Items
-
Egy vállalat arculatváltásának marketingtevékenységei
: Márton Kata -
A Forma-1 Magyar Nagydíj fenntarthatósága
: Kovács Márton Zsolt -
Imázsépítés a Forma 1 világában
: Zentai Mónika -
Marketing a Forma-1-ben
: Csépányi Sándor -
Szponzoráció a Forma-1-ben
: Dömötör Patrik