A fogyasztói attitűd és a marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a Fruitisimo gyümölcslébár vállalatán keresztül
Saved in:
Main Author: | Sávai Alexandra Gabriella |
---|---|
Other Authors: |
Harsányi Dávid
Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | egészséges életmód fogyasztói magatartás franchise marketingkommunikáció promóció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56862 |
Similar Items
Raktárgazdálkodás bemutatása a Continental Automotive Hungary Kft vállalatán keresztül
: Galántai Vanda
: Galántai Vanda
A munkaerő felvétel folyamata, az Ernst & Young vállalatán keresztül
: Pálinkó Gergely Balázs
: Pálinkó Gergely Balázs
Robotizált folyamatautomatizálás implementálásának és hatásának vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. vállalatán keresztül
: Bors Gergely
: Bors Gergely
A jövőbeli piaci helyzet vizsgálata Magyarország egyik meghatározó telekommunikációs vállalatánál.
: Percze Kristóf
: Percze Kristóf
Logisztikai folyamatok bemutatása a magyarországi eMAG vállalatánál
: Balogh Márk
: Balogh Márk
Tengeri gyűjtőkonténeres szállítmányozás bemutatása és elemzése a DHL Global Forwarding vállalatán keresztül
: Tisza Brigitta
: Tisza Brigitta
Az ökológiai termékek lehetőségei Magyarországon és a fogyasztói attitűd vizsgálata
: Fodor Brigitta
: Fodor Brigitta
Dolgozói elégedettség mérése Magyarország egyik vezető távközlési vállalatánál
: Sinkó Dávid
: Sinkó Dávid
A csomagolásmentes boltokhoz kapcsolódó fogyasztói attitűd Magyarországon
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
Fogyasztói attitűd- és preferenciakutatás a fodrász szolgáltatással kapcsolatban
: Pásztor Judit
: Pásztor Judit
Közteherviseléssel kapcsolatos attitűd vizsgálata
: Katona Zsófia
: Katona Zsófia
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina
: Nguyen Thuy Valentina
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina
: Nguyen Thuy Valentina
A marketingkommunikációs eszközök hatékonyságának vizsgálata egy magánegészségügyi vállalkozás esetében
: Szalai-Varga Vivien
: Szalai-Varga Vivien
Csapatépítő tréning szervezésének bemutatása az Euroshow Kft. vállalatán belül
: Mérges Anett
: Mérges Anett
A turisztikai animáció attitűd vizsgálata
: Kasza Zsolt
Published: (2013)
: Kasza Zsolt
Published: (2013)
Sztenderdizációs lehetőségek elemzése a sürgős fuvarszervezés esetében, a Bosch vállalatánál
: Nagy Veronika
: Nagy Veronika
A fogyasztói attitűd befolyásolásának korszerű eszközei a fesztiválturisztikai marketingben
: Vörös Tamara
: Vörös Tamara
A Waffel Land arculatával kapcsolatos fogyasztói attitűd elemző értékelése
: Tiszttartó Zsófia
: Tiszttartó Zsófia
Az akciók hatékonyságának vizsgálata a SPAR és fogyasztói esetén
: Pomázi Liza
: Pomázi Liza
MMOG/LE beszállítói anyaggazdálkodási önértékelési rendszer bevezetése a General Motors vállalatánál
: Belencsák Boglárka
: Belencsák Boglárka
Fogyasztói attitűd- és preferenciakutatás a fair trade termékek fogyasztásával kapcsolatban
: Laczkó Csaba
: Laczkó Csaba
Marketing hatékonyságának vizsgálata a social médiában
: Turós Alexandra Linda
: Turós Alexandra Linda
Generational attitude Hungarian Millennials in the sharing economy
: Kovács Tamara
: Kovács Tamara
A hazai fogyasztók repoharakkal kapcsolatos attitűdjének vizsgálata
: Sávai Alexandra Gabriella
: Sávai Alexandra Gabriella
Az etnocentrikus fogyasztói attitűd okai és megjelenése a magyar nyugdíjas korosztály körében
: Szűcs Dániel
: Szűcs Dániel
Entrepreneurial Environment and Attitudes In Hungary
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2022)
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2022)
Az autóipar ellátási problémái és a vásárlói attitűd vizsgálata
: Barczi Réka
: Barczi Réka
Létszámgazdálkodás egy multinacionális vállalat esetében, avagy hogyan zajlik hazánk legnagyobb ICT vállalatánál a létszámtervezés?
: Bolvári Ida
: Bolvári Ida
Vállalkozói attitűd a különböző generációknál
: Szabó Melinda
: Szabó Melinda
Ásványvíz fogyasztási szokások és attitűd
: Fodor Henriett Ilona
: Fodor Henriett Ilona
Study of Hungarians’ attitudes towards sustainable lifestyle choices - focus on marketing efforts and generational attitudes
: Rédai Virág Patrícia
: Rédai Virág Patrícia
Innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata egy bevásárlóközpont példáján keresztül
: Gyulai Nikolett
: Gyulai Nikolett
Az online marketingkommunikáció és fogyasztói magatartás összefüggéseinek vizsgálata
: Krisztián Anita
: Krisztián Anita
Robotization attitudes in Hungary in regional context
: Csonka László
Published: (2020)
: Csonka László
Published: (2020)
A mömax lakberendezési áruház marketingkommunikációjának vizsgálata és hatékonyságának növelésére tett javaslatok
: Liptai Gabriella
: Liptai Gabriella
A turizmus attitűd az idegenforgalmi célterületen
: Nagy Éva Ilona
Published: (2010)
: Nagy Éva Ilona
Published: (2010)
A fogyasztói bevonáson alapuló marketingkommunikáció
: Polgár Zsuzsa
: Polgár Zsuzsa
A szervezeti szocializáció hatékonyságának vizsgálata egy nemzetközi vállalat példáján keresztül
: Princz Klaudia
: Princz Klaudia
A reklámajándékok hatékonyságának elemzése a fogyasztói magatartás és a márkaépítés tükrében
: Vincze Mihályné
: Vincze Mihályné
Similar Items
-
Raktárgazdálkodás bemutatása a Continental Automotive Hungary Kft vállalatán keresztül
: Galántai Vanda -
A munkaerő felvétel folyamata, az Ernst & Young vállalatán keresztül
: Pálinkó Gergely Balázs -
Robotizált folyamatautomatizálás implementálásának és hatásának vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. vállalatán keresztül
: Bors Gergely -
A jövőbeli piaci helyzet vizsgálata Magyarország egyik meghatározó telekommunikációs vállalatánál.
: Percze Kristóf -
Logisztikai folyamatok bemutatása a magyarországi eMAG vállalatánál
: Balogh Márk