Videójátékok mint marketing eszköz

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zombori Antal Martin
További közreműködők: Hársfalvi János
Rausch Ádám
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
e-kereskedelem
internetmarketing
marketingeszközök
videójáték
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56867
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat célja, hogy a videójátékokat mint marketingeszközt vizsgálja, különös figyelmet fordítva azok szerepére a saját termékek, valamint más cégek termékeinek népszerűsítésében, mind online, mind offline platformokon keresztül. A kutatás során kiemelt figyelmet kap a videójátékok elérhetősége, az általuk reklámozott tartalmak és termékek, valamint azok formái. A dolgozat emellett bemutatja a videójátékok felhasználóit, és meghatározza a piacon működő szereplők feladatkörét. A téma különösen aktuális napjainkban, mivel a globális videójáték piac folyamatosan növekvő trendet mutat, egyre szélesebb demográfiai csoportokat vonzva. A kutatás során a marketing formáinak változásait is figyelembe véve, a dolgozat célja, hogy új perspektívába helyezze a videójátékok szerepét a mai piacon és annak hatását a jövőbeli trendekre.