A közösségi médiahasználat hatása az utazási szokásokra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Barta Csilla
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Török Gergő
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói szokások
közösségi média
marketing
turizmus
utazás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56875
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom a közösségi médiahasználat utazási szokásokra gyakorolt hatását vizsgálja különös tekintettel arra, hogy miként befolyásolják a különböző közösségi felületeken megjelenő tartalmak a fogyasztói döntéshozatalt és az utazás szervezésének folyamatait. A szakdolgozat célja az emberek médiafogyasztási és utazási szokásainak, később pedig az ezek közötti kapcsolatok kutatása és bemutatása. Azt is vizsgálom, hogy a közösségi tartalmak milyen mértékben inspirálják az utazókat, mennyire tartják megbízhatónak a különböző online tartalmakat, és mely platformokat részesítik előnyben az információgyűjtési folyamatban, valamint az utazás szervezésének egyes fázisaiban.