A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zrunek Nóra
További közreműködők: Harsányi Dávid
Könyves Viktor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói döntéshozatal folyamata
mesterséges intelligencia
szépségipar
vásárlói elégedettség
Vásárlói élmény
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56876
Leíró adatok
Kivonat:A mesterséges intelligencia egyre nagyobb szerepet játszik a vállalatok hatékony működésében, forradalmasítva ezzel az egyes iparágakat, köztük a szépségipart is. A mesterséges intelligencia új lehetőségeket teremt a fogyasztói döntéshozatal folyamatának gördülékenyebbé tételében, illetve abban, hogy a fogyasztók a lehető legjobb és személyre szabottabb vásárlási élményben részesülhessenek. A dolgozat középpontjában a mesterséges intelligencia által alkotott eszközök fogyasztókra gyakorolt hatása áll szépségápolási termékek vásárlása esetén. Kutatásom célja, hogy betekintést nyerjünk abba, hogy hogyan alkalmazzák a szépségiparban tevékenykedő vállalatok a mesterséges intelligencia által alkotott eszközöket a fogyasztói elégedettség növelése, illetve a vásárlásra ösztönzés érdekében.