A gyógyszermarketing hatása a fogyasztói döntésekre a vény nélkül kapható gyógyszerek piacán
Elmentve itt :
| Szerző: | Éberling Anna |
|---|---|
| További közreműködők: |
Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Oravecz Titanilla Éva |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás gyógyszermarketing gyógyszerpiac reklámok vásárlási döntés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56887 |
Hasonló tételek
Jellegzetességek a vény nélkül kapható gyógyszerek marketing aktivitásai vonatkozásában
: Orgován Éva
: Orgován Éva
Vény nélkül kapható patikai termékek vásárlási szokásai Magyarországon
: Farkas Benedek
: Farkas Benedek
Az OTC gyógyszerpiac, különös tekintettel a vény nélkül kapható fájdalomcsillapítók piacára, fókuszban az Algopyrin
: Losonczi Emese
: Losonczi Emese
A gyógyszermarketing sajátosságai a biohasonló termékek piacán
: Jenei Larina
: Jenei Larina
Gyógyszermarketing hatása a magyar fogyasztókra
: Kováts Patrícia
: Kováts Patrícia
Brandépítés az OTC termékek piacán, 2020 - trendek, kihívások és eredmények a gyógyszermarketing területén
: Györe Dalma
: Györe Dalma
A gyógyszerek forgalomba hozatalának sajátos szabályai az Európai Unió belső piacán
: Szabadszállási Gábor
Megjelent: (2012)
: Szabadszállási Gábor
Megjelent: (2012)
A trade marketing szerepe az OTC gyógyszerek piacán a Sanofi példáján keresztül bemutatva
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás
: Puchner Tamás
Budapesten kapható gluténmentes termékek árának vizsgálata
: Kóczán Eszter
: Kóczán Eszter
A zöldmarketing és annak hatása a fogyasztói döntésekre
: Handel Ágnes
: Handel Ágnes
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett
: Princz Nikolett
A hűtést igénylő gyógyszerek légi fuvarozása
: Dosztán Roland
: Dosztán Roland
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett
: Lukács Ivett
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Zrunek Nóra
: Zrunek Nóra
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Kovács Szimonetta
: Kovács Szimonetta
A gyógyszerek szabad mozgása az Európai Unióban
: Beider Csaba
: Beider Csaba
A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben
: Dudás Fruzsina
: Dudás Fruzsina
Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre
: Nagy Veronika
: Nagy Veronika
Antidepresszáns gyógyszerek fogyasztásának vizsgálata BI rendszerek segítségével
: Nordovits Gréta
: Nordovits Gréta
Selejtelemzések hatása a beruházási döntésekre
: Terbéné Hutás Erika
: Terbéné Hutás Erika
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron
: Bóta Áron
Egészségügy határok nélkül
: Szegedi Kitti
: Szegedi Kitti
A projektmenedzsment szerepe és kihívásai gyógyszerek életciklus menedzsmentjében
: Király Rita
: Király Rita
Gyógyszerek disztribúciója különös tekintettel a raktáron belüli folyamatokra
: Ötvös Dóra
: Ötvös Dóra
A trendek hatása a fogyasztói magatartásra és vásárlási döntésekre a parfümpiacon
: Ménesi Sabrina Tünde
: Ménesi Sabrina Tünde
Édesség nélkül Kisvállalkozás a cukormentes világban
: Szigeti Orsolya
: Szigeti Orsolya
Föld nélkül a világ
: Hetey Tamás
: Hetey Tamás
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Az influencer marketing hatása az Y és Z generáció fogyasztói döntésekre
: Varga Viktória
: Varga Viktória
A csomagautomaták megjelenése és marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntésekre a hazai piacon
: Varga Krisztián
: Varga Krisztián
A közösségi média hatása a fogyasztói döntésekre a Mobilfox vállalat példáján keresztül.
: Zwirn Dorottya Virág
: Zwirn Dorottya Virág
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Az online és offline borértékesítés marketingstratégiáinak elemzése és hatása a fogyasztói döntésekre
: Végh-Szanics Dominika Enikő
: Végh-Szanics Dominika Enikő
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Team munka határok nélkül
: Dósa Ildikó
Megjelent: (2016)
: Dósa Ildikó
Megjelent: (2016)
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntésekre
: Bákonyi Patrik
: Bákonyi Patrik
Reklámozás vezetékek nélkül Mobil reklámok elterjedtsége a fogyasztók körében
: Csizmadia Kristóf Pál
Megjelent: (2014)
: Csizmadia Kristóf Pál
Megjelent: (2014)
Fogyasztói szokások vizsgálata a magyarországi autómegosztók piacán
: Arany Anna
: Arany Anna
Hasonló tételek
-
Jellegzetességek a vény nélkül kapható gyógyszerek marketing aktivitásai vonatkozásában
: Orgován Éva -
Vény nélkül kapható patikai termékek vásárlási szokásai Magyarországon
: Farkas Benedek -
Az OTC gyógyszerpiac, különös tekintettel a vény nélkül kapható fájdalomcsillapítók piacára, fókuszban az Algopyrin
: Losonczi Emese -
A gyógyszermarketing sajátosságai a biohasonló termékek piacán
: Jenei Larina -
Gyógyszermarketing hatása a magyar fogyasztókra
: Kováts Patrícia