A Kärcher Magyarország marketingtevékenysége TikTok-on, a „Karchermagyarorszag”

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tuza Zsombor
További közreműködők: Farkas Anna
Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:karcher
Kärcher
marketingcsatorna
online marketing
Tiktok
vállalati marketing stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56888
Leíró adatok
Kivonat:Kutatásom során a Kärcher Magyarország TikTok csatornáját mutattam be, ahol a fő kutatási kérdésem a TikTok relevanciája volt a cégen belül. Számomra nagyon izgalmas és érdekes kutatás volt. A csatornát 2023 novemberében vettem át, és demonstráltam az elért eredményeket, és a szerzett szakmai tapasztalatokat. Majd egy mélyinterjú és egy kérdőíves kutatással alátámasztottam a nyert adatokat. Majd végül bemutattam a szerzett eredményeket és következtetéseket majd javaslatokat tettem, hogy hogyan is lehetne még nagyobb szintre juttatni a csatornát. A szakdolgozatom 2024 szeptember, október és novemberében készült, és az akkor nyert pillanatnyi számokat / eredményeket mutatja be az olvasók számára.Tuza Zsombor