Márkaismertség egy régi-új szeretetmárka a Tisza Cipő esetében
Elmentve itt :
Szerző: | Tardi Anna |
---|---|
További közreműködők: | Totth Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Szeretetmárka Tisza Cipő Márkaismertség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5690 |
Hasonló tételek
A Tisza cipő marketingkommunikációja
: Kiss Martin Zoltán
: Kiss Martin Zoltán
Gluténmentes szeretetmárka
: Hajzer Dóra
: Hajzer Dóra
Sneaker (cipő) tőzsde
: Mérő András
: Mérő András
Napjaink régi-új vívmánya a pénzmosás
: Fintor Anett
: Fintor Anett
Aktív turizmus régi és új desztinációi hazánkban
: Komán Attila
: Komán Attila
A fegyelmezés szerepe a nevelésben - Régi és új paradigmák
: Hajduczky Júlia
: Hajduczky Júlia
Egy régi termék újrapozicionálása a piacon
: Sarkadi Dorottya
: Sarkadi Dorottya
A beolvadás számviteli feladati a Cipó Zrt. példáján keresztül
: Forgács Brigitta
: Forgács Brigitta
Az Apple márkaismertsége és megítélése
: Töltési Judit
: Töltési Judit
A Pöttyös az igazi, avagy a Pöttyös, mint szeretetmárka bemutatása
: Erényi Zsuzsanna
: Erényi Zsuzsanna
Régi életformák megjelenése a turizmusban
: Budai Panna
: Budai Panna
Tartalommarketing - Régi-új stratégia a marketingben. Tartalomfogyasztási szokások vizsgálata az agrárszektorban
: Madarász Lilla
: Madarász Lilla
Gumiabroncshasználat és a Pirelli márkaismertsége Magyarországon
: Király Krisztina
: Király Krisztina
Az iCentre márkaismertség növelésének lehetőségei
: Udvardi Viktória Andrea
: Udvardi Viktória Andrea
Tisza-tó turizmusa
: Polgár Alexandra Zsanett
: Polgár Alexandra Zsanett
A fogyasztás régi-új mintázatai, avagy a fogyasztás Magyarországon negyedszázaddal a rendszerváltást követően
: Kozák Ákos
Megjelent: (2014)
: Kozák Ákos
Megjelent: (2014)
Üdítőital márkák márkaismertsége, fogyasztása a fiatalok körében
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
A magyar borok exportja és külföldi márkaismertsége
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
A Tisza-tó ökoturizmusa
: Vadász Tamás Viktor
: Vadász Tamás Viktor
A Tisza-tó marketingkommunikációja
: Kiss Éva
: Kiss Éva
A Matheus Pálinkaház marketingstratégiájának átalakítása, a márkaismertség növelése
: Németh Zsolt
Megjelent: (2013)
: Németh Zsolt
Megjelent: (2013)
Marketingkommunikáció és márkaismertség vizsgálata az Avokado.com példáján
: Török Eszter Éva
: Török Eszter Éva
Cég rendszerintegrációs folyamataként a régi dokumentumgeneráló rendszer kiváltása
: Tamási Bence János
: Tamási Bence János
A régi és az új villamosok költséghatékonysági elemzése beszerzési szempontból a Budapesti Közlekedési Vállalat szemszögéből
: Papp Kitti Fruzsina
: Papp Kitti Fruzsina
Turizmusmarketing szerepe a Tisza-tó régióban
: Pásztor Tímea
: Pásztor Tímea
A Felső-Tisza-vidék víziturizmusának fejlesztési lehetőségei
: Vigh Marcell
: Vigh Marcell
A Study on Environmental Impacts of Ecotourism in the Lake Tisza
: Filiz Ugur
: Filiz Ugur
A gerilla marketing a Tisza cipő marketingstratégiájának elemzése
: Knoll Katalin
: Knoll Katalin
Márkaépítés és márkaérték a Titem gyakorlati példáján keresztül, továbbá a márkaismertség felmérése
: Enkhbaatar Nandin
: Enkhbaatar Nandin
Beruházási projekt megvalósítása a TiszaTextil Kft. gyakorlatában
: Vadász Gábor János
: Vadász Gábor János
Tisza-tavi Fesztivál – rendezvénysorozat a turizmus típusainak találkozásában
: Bózsó Evelin
: Bózsó Evelin
Tisza-tavi kikötők marketingkommunikációjának összehasonlítása; A Szivárvány kikötő
: Székely Petra
: Székely Petra
A horgászturizmus helyzete/fejlesztési lehetőségei a Tisza-tavi régióban
: Varga Bence Krisztián
: Varga Bence Krisztián
A Tisza-tó vizsgálata aktív és fenntartható turizmus szempontjából
: Fábián Kinga
: Fábián Kinga
Márkaismertség növelése – avagy a Lovela és az e-commerce forradalma a bababarát mosószerek piacán
: Onhausz Nikolett
: Onhausz Nikolett
A régi és használt bútorok megmentése a jelen jövőjének, középpontban a fenntarthatóság és értékmegőrzés
: Mérész Judit
: Mérész Judit
Controlling beszámolók szerkesztése, tartalmának kialakítása a Tisza-Coop Zrt. gyakorlatában
: Sokvári Vanessza
: Sokvári Vanessza
A kulturális turizmus jelenlegi helyzete és lehetőségei a Tisza-tó térségében
: Simon Tünde
: Simon Tünde
Hulladékgazdálkodás EU-s támogatással a Tisza-tó környezetében, a működés kezdeti tapasztalatai
: Papp Vera
: Papp Vera
Berekfürdő - A hazai gyógy-idegenforgalom fejlesztési területei a Tisza-Tavi régió alapján
: Turcsán Barbara
: Turcsán Barbara
Hasonló tételek
-
A Tisza cipő marketingkommunikációja
: Kiss Martin Zoltán -
Gluténmentes szeretetmárka
: Hajzer Dóra -
Sneaker (cipő) tőzsde
: Mérő András -
Napjaink régi-új vívmánya a pénzmosás
: Fintor Anett -
Aktív turizmus régi és új desztinációi hazánkban
: Komán Attila