Salgótarján város gazdasági, kulturális, turisztikai és idegenforgalmi életének bemutatása. Marketing tevékenység a város felemelkedéséért.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gecse Patrícia
További közreműködők: Kubatovné Tóth Anna Bianka
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:gazdaság
kultúra
marketing
Salgótarján
település
településmarketing
turisztika
vármegye
város
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56904

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56904
005 20250312110813.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gecse Patrícia 
245 1 0 |a Salgótarján város gazdasági, kulturális, turisztikai és idegenforgalmi életének bemutatása. Marketing tevékenység a város felemelkedéséért.  |c Gecse Patrícia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatam témájául azért választottam Salgótarján gazdasági, kulturális, turisztikai és idegenforgalmi helyzetének a bemutatását marketing szemléletből, mert a városban születtem, itt nőttem fel és jelenleg is itt élek, azonban szomorúan tapasztalom, hogy az évek során egyre inkább elhanyagolttá válik és a fejlődés, modernizáció terén sok hiányossággal küzd. A szekunder kutatásom során bemutattam a várost és annak elhelyezkedéséből adódó természeti adottságokat, valamint feltártam a város múltját, különös tekintettel azokra az időszakokra, amikor Salgótarján még ipari központként működött. Kitérve a város jelenlegi gazdasági, kulturális és turisztikai helyzetére, részletesen ismertettem azok lehetőségeit és korlátait, illetve feltártam, hogy mely területek szorulnak fejlesztésre, valamint mik azok a kihasználatlan eszközök, melyekbe kapaszkodni lehet a város fellendítésére a jövőben. Szakdolgozatom elkészítése során primer kutatást is alkalmaztam, mint például interjúk készítését, kérdőíves felméréseket és megfigyeléseket, melyekkel a célom az volt, hogy közelebbről megismerjem a várost és az itt élők véleményét, érzéseit és igényeit. A szekunder és a primer kutatásból származó eredmények segítségével egy olyan marketingstratégiát dolgoztam ki a város számára, amely konkrét megoldásokat kínál a város hiányosságainak leküzdésére, valamint segít felemelni a kiemelt területeket, vonzóvá tenni Salgótarjánt nemcsak a lakosok, hanem a turisták és a befektetők számára is és akár gyakorlatban is megvalósítható lehet. 
695 |a gazdaság 
695 |a kultúra 
695 |a marketing 
695 |a Salgótarján 
695 |a település 
695 |a településmarketing 
695 |a turisztika 
695 |a vármegye 
695 |a város 
700 1 |a Kubatovné Tóth Anna Bianka  |e ths 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56904/1/Gecse%20Patr%C3%ADcia-ZGRW72-KM-MM.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56904/2/Gecse%20Patr%C3%ADcia%20nyilatkozat%20a%20szakdolgozat%20st%C3%A1tusz%C3%A1r%C3%B3l.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56904/3/Szakdolgozat_B%C3%ADr%C3%A1lat_Gecse_Patr%C3%ADcia_KKK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56904/4/Gecse%20Patr%C3%ADcia_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf  |z Dokumentum-elérés