Márkaépítés hatása a fogyasztói magatartásra - a Duolingo példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pocsai Martina
További közreműködők: Gonda József
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:arculat - image
fogyasztói magatartás
marketing
marketingkommunikáció
márkaépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56905
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom a márkaépítés és a vizuális arculat fogyasztói magatartásra gyakorolt hatását vizsgálja a Duolingo nyelvtanuló applikáció példáján keresztül. Kutatásom célja annak a bemutatása, hogy a játékos, színes arculat és a kreatív marketingkommunikáció miként képes növelni a márka ismertségét, valamint az érzelmi kötődést a felhasználók körében. A szakirodalmi áttekintést követően primer kutatás segítségével elemeztem a Duolingo magyar piacon tapasztalható sikereit és a fogyasztók véleményét.