Márkaépítés hatása a fogyasztói magatartásra - a Duolingo példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pocsai Martina
További közreműködők: Gonda József
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:arculat - image
fogyasztói magatartás
marketing
marketingkommunikáció
márkaépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56905

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56905
005 20250312110815.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pocsai Martina 
245 1 0 |a Márkaépítés hatása a fogyasztói magatartásra - a Duolingo példáján keresztül  |c Pocsai Martina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom a márkaépítés és a vizuális arculat fogyasztói magatartásra gyakorolt hatását vizsgálja a Duolingo nyelvtanuló applikáció példáján keresztül. Kutatásom célja annak a bemutatása, hogy a játékos, színes arculat és a kreatív marketingkommunikáció miként képes növelni a márka ismertségét, valamint az érzelmi kötődést a felhasználók körében. A szakirodalmi áttekintést követően primer kutatás segítségével elemeztem a Duolingo magyar piacon tapasztalható sikereit és a fogyasztók véleményét. 
695 |a arculat - image 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a márkaépítés 
700 1 |a Gonda József  |e ths 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56905/1/szakdolgozat_PM_2024_vegleges_v2.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56905/2/Biralat_szakdolg_PM_B4K2QV_20250105_121641.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56905/3/B%C3%ADr%C3%A1lat_bels%C5%91_Pocsai%20Martina.pdf  |z Dokumentum-elérés