A fenntarthatóság integrálása a divatipari cégek brandépítési stratégiáiba

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lieber Hanna
További közreműködők: Buzás Zsófia
Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:branding
cégstratégia
divat
divatipar
fenntartható brandépítés
fenntarthatóság
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56907

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56907
005 20250312110817.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Lieber Hanna 
245 1 2 |a A fenntarthatóság integrálása a divatipari cégek brandépítési stratégiáiba  |c Lieber Hanna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája a fenntarthatóság integrálása a divatipari cégek brandépítési stratégiáiba. Választásomhoz nagy mértékben hozzájárult, a divat iránti töretlen érdeklődésem, ehhez pedig szorosan kapcsolódik a 21. században szinte már trendként hódító fenntarthatóság kérdése is, ami egy rendkívül megosztó téma a fogyasztók körében. Köztudott, hogy az elmúlt években egyre több cég fordít figyelmet a fenntarthatóság pilléreinek precíz kiépítésére saját vállalati kultúráján belül is, amit a jelentős környezeti terheléssel járó iparág, a divatipar is sok esetben alkalmaz.Elsődlegesen a fenntarthatóság és a brandépítés kapcsolatának elméleti hátterét mutatom be, ezt követően a témának megfelelően a fenntartható divat fogalmát és jelentőségét kifejtve, környezeti, és társadalmi hatásait felmérve az erre irányuló fogyasztói igények növekedésének feltárása követi. Szekunder kutatásom további részében a fenntarthatóságot, mint differenciáló tényezőt járom körül, szerepét a versenyképesség növelésében, ezenfelül, mint értékképző tényezőt afogyasztók körében. A hagyományos 4P modellből kialakuló ökomarketing-mix elemeit és jellemzőinek feltárását követően pedig, konkrét példákon szemléltetve olyan divatmárkák környezettudatosságra alapult stratégiáit körüljárva, akik sikeresen használják azt, mint differenciáló tényező, végül a brandre való hosszútávú hatásokkal zárom. 
695 |a branding 
695 |a cégstratégia 
695 |a divat 
695 |a divatipar 
695 |a fenntartható brandépítés 
695 |a fenntarthatóság 
700 1 |a Buzás Zsófia  |e ths 
700 1 |a Dr. Rimóczi Dr. Csilla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56907/1/SZAKDOLGOZAT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56907/2/Szakdolgozat%20B%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56907/3/Lieber%20Hanna.pdf  |z Dokumentum-elérés