A Blokklánc technológia, mint a Digitális Marketing vevőkapcsolat építő eszköze

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kárpát András
További közreműködők: Keresztes Dr. Éva Réka
Török Szabolcs
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:blokklánc
célzott hirdetés
digitális marketing
fomo
NFT
vevőkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56910

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56910
005 20250312110820.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kárpát András 
245 1 2 |a A Blokklánc technológia, mint a Digitális Marketing vevőkapcsolat építő eszköze  |c Kárpát András  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatom központi témája a blokklánc technológia vevőkapcsolat építő eszközei a digitális marketing számára. A dolgozat célja, hogy ismertesse azokat a blokklánc technológia alapon működő eszközöket, mellyel a digitális marketing bizalmat és hűséget alakíthat ki a vevőkkel, mely az adataik megosztásában realizálódik. Ennek részeként bemutatom a digitális marketing, illetve a vevők számára kedvező blokklánc tulajdonságokat. Kritikai irodalmi elemzésen keresztül, valamint statisztikai adatok felhasználásával megnevezek olyan konkrét eszközöket, mint a hűségprogramok, a vállalkozás és ellátási lánc transzparencia, valamint a vevők jutalmazása. Továbbá egy negyven mintaméretű kérdőíves felmérés alapján alátámasztom az elméleti részben megfogalmazott pontokat, melyből kiderül, hogy a megkérdezettek nem ismerik a technológiát behatóan, ellenben érdeklődést mutatnak és pozitívan fogadják az egyes aspektusait. A dolgozat eredményeként megállapítható, hogy edukálni kell a potenciális vevőket a technológiában rejlő lehetőségekről, mint a nagyfokú biztonság, a decentralizáció vagy az adatok feletti kontroll átvétele, mely érdekeltté teszi őket a digitális marketing által nyújtott eszközök felhasználásában, majd az adataik megosztásában. 
695 |a blokklánc 
695 |a célzott hirdetés 
695 |a digitális marketing 
695 |a fomo 
695 |a NFT 
695 |a vevőkapcsolat 
700 1 |a Keresztes Dr. Éva Réka  |e ths 
700 1 |a Török Szabolcs  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56910/1/A%20Blokkl%C3%A1nc%20technol%C3%B3gia%2C%20mint%20a%20Digit%C3%A1lis%20Marketing%20vev%C5%91kapcsolat%20%C3%A9p%C3%ADt%C5%91%20eszk%C3%B6ze_K%C3%A1rp%C3%A1t%20Andr%C3%A1s_L82272_Kereskedelem%20%C3%A9s%20Marketing_Digit%C3%A1lis%20Marketing.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56910/2/biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes%20K%C3%A1rp%C3%A1t%20Andr%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56910/3/Ka%CC%81rpa%CC%81t%20Andra%CC%81s%20szakdolgozat%20ku%CC%88lso%CC%8B%20bi%CC%81ra%CC%81lat.pdf  |z Dokumentum-elérés