Banki alkalmazások marketingjének hatása a fogyasztókra, fókuszban az Erste Bank George alkalmazása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Magyarossy Fanni
További közreműködők: Máté Dr. Zoltán
Molnár Gabriella
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
bankfejlődés
banki szolgáltatás(ok)
bankmarketing
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56912

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56912
005 20250312110822.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Magyarossy Fanni 
245 1 0 |a Banki alkalmazások marketingjének hatása a fogyasztókra, fókuszban az Erste Bank George alkalmazása  |c Magyarossy Fanni  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Absztrakt A szakdolgozatom célja, hogy bemutassa, hogyan alakította át az Erste Bank George alkalmazása a fogyasztói szokásokat, és milyen szerepet játszott ebben a bank marketingstratégiájának fejlődése. Az elemzés középpontjában a digitális banki alkalmazások térnyerése áll, különös tekintettel arra, hogyan segítik elő a gyorsabb és kényelmesebb pénzügyi tranzakciókat, és hogyan járulnak hozzá az ügyfélkapcsolatok modernizációjához. A kutatás kvalitatív módszertanra épül, melynek keretében hat mélyinterjút készítettem: egy banki dolgozóval, aki a George alkalmazás fejlesztési folyamataira lát rá, egy banki dolgozóval, aki banki tanácsadóként dolgozóik, így mindennapi kapcsolatban van a felhasználókkal, egy külsős George felhasználóval, aki Ausztriában és Magyarországon is az Erste bank ügyfele, így mindkét alkalmazásra rálát, illetve UI/UX területen dolgozik, így szakmai szemmel is tudott releváns véleményt mondani az alkalmazásról. Ezen kívül még interjút készítettem három ügyféllel, különböző korcsoportokban, hogy nekik milyen élményt nyújt az alkalmazás használata. Az interjúk segítségével feltérképezhettem az alkalmazás főbb funkcióit, a használati szokásokat és az ügyfélélmény minőségét. Az eredmények rávilágítanak arra, hogy a George alkalmazás jelentősen megváltoztatta a fogyasztói szokásokat, különösen az online banki tranzakciók gyorsaságának, elérhetőségének és kényelmének köszönhetően. Az Erste Bank marketingstratégiája az alkalmazás bevezetésével párhuzamosan modernizálódott, különös hangsúlyt helyezve a digitális szolgáltatások népszerűsítésére és az ügyfelek élményeinek személyre szabására, az ügyfelek oktatására, a pénzügyi egészség előmozdítására. Ez a kutatás hozzájárul a digitális banki szolgáltatások és azok marketingstratégiáinak mélyebb megértéséhez, és betekintést nyújt abba, hogyan alakítják ezek az eszközök a pénzügyi szektort. 
695 |a 7P modell 
695 |a bankfejlődés 
695 |a banki szolgáltatás(ok) 
695 |a bankmarketing 
695 |a marketingkommunikáció 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
700 1 |a Molnár Gabriella  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56912/1/Szakdolgozat_Magyarossy%20Fanni_KM_DIM.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56912/2/Magyarossy%20Fanni.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56912/3/Magyarossy%20Fanni_Banki%20alkalmaz%C3%A1sok%20marketingj%C3%A9nek%20hat%C3%A1sa%20a%20fogyaszt%C3%B3kra%2C%20f%C3%B3kuszban%20az%20Erste%20Bank%20George%20alkalmaz%C3%A1sa.pdf  |z Dokumentum-elérés