A magyarországi kortárstánc láthatóságának növelése a marketingtevékenységen keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Laza Tímea
Other Authors: Kovács Brigitta Anita
Kovács Dr. Ildikó
Format: Thesis
Kulcsszavak:kultúra
marketing terv
művészetek
stratégiai megközelítés
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56914

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56914
005 20250312110824.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Laza Tímea 
245 1 2 |a A magyarországi kortárstánc láthatóságának növelése a marketingtevékenységen keresztül  |c Laza Tímea  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat a magyarországi kortárstánc marketingjének kihívásait és lehetőségeit vizsgálja, különös tekintettel a műfaj láthatóságának növelésére és a célközönség elérésére. A kutatás célja, hogy feltárja a jelenlegi helyzetet, megértse a közönség motivációit, és javaslatokat tegyen a hatékony marketingstratégiák kidolgozására. Az irodalmi áttekintés bemutatja a táncművészeti szektor STEEP elemzését, a kultúramarketing mint szolgáltatásmarketing szerepét, valamint a 9P modell alkalmazhatóságát a kortárstánc területén. A primer kutatás két fő módszertani pillérre épült: egy kvantitatív kérdőíves felmérésre és kvalitatív interjúkra. A kérdőív célja a közönség demográfiai jellemzőinek, kulturális fogyasztási szokásainak és ezek kortárstáncra gyakorolt hatásainak feltárása volt. Az interjúkat hazai társulatok vezetőivel és munkatársaival készítettem, hogy megismerjem tapasztalataikat és összevethessem őket a kvantitatív kutatás eredményeivel. Az elemzés így lehetőséget adott tanulságok levonására és lehetséges irányok kijelölésére egy sikeres marketingstratégia megalapozásához. 
695 |a kultúra 
695 |a marketing terv 
695 |a művészetek 
695 |a stratégiai megközelítés 
695 |a szolgáltatásmarketing 
700 1 |a Kovács Brigitta Anita  |e ths 
700 1 |a Kovács Dr. Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56914/1/LazaTimea_2024_A_magyarorszagi_kortarstanc_lathatosaganak_novelese_a_marketingetvekenysegen_keresztul.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56914/2/statusz_nyilvanos_hiteles_LazaTimea.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56914/3/Laza%20Ti%CC%81mea_Szakdolgozat%20bi%CC%81ra%CC%81lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56914/4/Laza%20T%C3%ADmea%20b%C3%ADr%C3%A1lat%202024%20KI.pdf  |z Dokumentum-elérés