A luxus fodrászszalonok marketingeszközei és piaci pozicionálása a fogyasztói igények és trendek tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Magó Réka
További közreműködők: Bozsik Anikó
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói igények
luxusszolgáltatás
piaci pozíció
szépségipar
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56919
Leíró adatok
Kivonat:Kutatásom során szeretném feltárni a luxus fodrászszalonok és szolgáltatásaik marketingeszközeinek hatékonyságát, kiemelt figyelemmel a fogyasztói igényekre és az ügyfélélményre, valamint a fenntarthatósági és szépségápolási trendek integrációjára.A kutatás központi kérdései között szerepel, hogy milyen különbségek tapasztalhatóak a fogyasztói igényekben a luxus fodrászszalonok és a hagyományos szalonok között, és hogyan hatnak ezek a különbségek a szalonok piaci helyzetére? Hogyan befolyásolja a brandépítés és prémium pozicionálás a luxus fodrászszalonok sikerét, és milyen szerepet játszik az ügyfélélmény a piaci megközelítésekben? Melyek a leghatékonyabb marketingeszközök a luxus fodrászszalonok számára, hogyan mérhetők ezek hatékonysága, és milyen marketingtevékenységet alkalmaznak a versenytársakkal szembeni előny megszerzésére? Hogyan változtak a luxus fodrászszalonok trendjei az elmúlt években, és milyen hatással vannak ezek a jelenlegi piaci helyzetre és piaci megközelítésekre?