A luxus fodrászszalonok marketingeszközei és piaci pozicionálása a fogyasztói igények és trendek tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Magó Réka
További közreműködők: Bozsik Anikó
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói igények
luxusszolgáltatás
piaci pozíció
szépségipar
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56919

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56919
005 20250312110828.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Magó Réka 
245 1 2 |a A luxus fodrászszalonok marketingeszközei és piaci pozicionálása a fogyasztói igények és trendek tükrében  |c Magó Réka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Kutatásom során szeretném feltárni a luxus fodrászszalonok és szolgáltatásaik marketingeszközeinek hatékonyságát, kiemelt figyelemmel a fogyasztói igényekre és az ügyfélélményre, valamint a fenntarthatósági és szépségápolási trendek integrációjára.A kutatás központi kérdései között szerepel, hogy milyen különbségek tapasztalhatóak a fogyasztói igényekben a luxus fodrászszalonok és a hagyományos szalonok között, és hogyan hatnak ezek a különbségek a szalonok piaci helyzetére? Hogyan befolyásolja a brandépítés és prémium pozicionálás a luxus fodrászszalonok sikerét, és milyen szerepet játszik az ügyfélélmény a piaci megközelítésekben? Melyek a leghatékonyabb marketingeszközök a luxus fodrászszalonok számára, hogyan mérhetők ezek hatékonysága, és milyen marketingtevékenységet alkalmaznak a versenytársakkal szembeni előny megszerzésére? Hogyan változtak a luxus fodrászszalonok trendjei az elmúlt években, és milyen hatással vannak ezek a jelenlegi piaci helyzetre és piaci megközelítésekre? 
695 |a fogyasztói igények 
695 |a luxusszolgáltatás 
695 |a piaci pozíció 
695 |a szépségipar 
695 |a szolgáltatásmarketing 
700 1 |a Bozsik Anikó  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56919/1/A%20luxus%20fodr%C3%A1szszalonok%20marketingeszk%C3%B6zei%20%C3%A9s%20piaci%20pozicion%C3%A1l%C3%A1sa%20a%20fogyaszt%C3%B3i%20ig%C3%A9nyek%20%C3%A9s%20trendek%20t%C3%BCkr%C3%A9ben.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56919/2/Mag%C3%B3%20R%C3%A9ka%20-%20szakdolgozat%20k%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lata.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56919/3/Mag%C3%B3%20R%C3%A9ka.pdf  |z Dokumentum-elérés