A luxus fodrászszalonok marketingeszközei és piaci pozicionálása a fogyasztói igények és trendek tükrében
Elmentve itt :
Szerző: | Magó Réka |
---|---|
További közreműködők: |
Bozsik Anikó
Máté Dr. Zoltán |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fogyasztói igények luxusszolgáltatás piaci pozíció szépségipar szolgáltatásmarketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56919 |
Hasonló tételek
A busójárás marketingeszközei
: Maszler Fanni
: Maszler Fanni
Hangszer-S Kft. piaci pozicionálása
: Simon Márton
: Simon Márton
A tetoválás marketingeszközei, brandépítés és customer experience
: Ódor Benjámin
: Ódor Benjámin
A R3D ONE tánciskola marketingeszközei
: Fekete Dániel
: Fekete Dániel
A fogyasztói igények hatása a parfümiparra
: Link Réka Anna
: Link Réka Anna
A Miskolctapolca Barlangfürdő pozícionálása, a fogyasztói döntések vizsgálata
: Gombkötő Eszter
: Gombkötő Eszter
A STAVMAT Zrt. gyártási folyamatának vizsgálata a fogyasztói igények tükrében
: Horváth Angéla
: Horváth Angéla
A luxus divatmárkák és a fogyasztói magatartás vizsgálata
: Egyed Ádám
: Egyed Ádám
Inbound kontra outbound marketingstratégiák szerepének vizsgálata a hazai fogyasztói igények tükrében
: Németh Orsolya
: Németh Orsolya
Piaci elemzés és tendenciák a fővárosi luxus lakóingatlan fejlesztésekről Kiemelt projektelemzés az Orco Csoport Avenue Gardens luxus apartman házáról
: Birinyi Nóra
Megjelent: (2007)
: Birinyi Nóra
Megjelent: (2007)
Fogyasztói trendek és fogyasztói magatartás vizsgálata az Airbnb szolgáltatás tükrében
: Laczik Zsófia Eszter
: Laczik Zsófia Eszter
Felelős vállalatok és a fogyasztói igények A fenntarthatóság új elemei
: Nagy Zoltán
: Nagy Zoltán
Az ibis Styles, mint brand pozícionálása és piaci térhódítása a magyar turizmusban
: Almási Teodóra
: Almási Teodóra
Új termék bevezetése az FMCG piacra - Fogyasztói és piaci igények a Grenade márka bevezetésére
: Szabó Donát
: Szabó Donát
A Helia-D újra pozicionálása
: Mannheim Anett
: Mannheim Anett
A vízilabda pozícionálása és szponzorálási stratégiája
: Babós Gergely
: Babós Gergely
Sneaker marketing és fogyasztói trendek vizsgálata a generációk tükrében
: Kiss Martin Zoltán
: Kiss Martin Zoltán
A fiatalok fogyasztói magatartása a hazai luxus dekorkozmetikumok piacán
: Bartos Anita
Megjelent: (2013)
: Bartos Anita
Megjelent: (2013)
A dm Kft. marketingkommunikációja a fogyasztói igények változásával
: Takács Blanka Zsuzsanna
: Takács Blanka Zsuzsanna
Hagyományostól eltérő fogyasztói igények a vendéglátásban - az inzulinrezisztencia
: Pásztor Anna
: Pásztor Anna
Közművelődési intézmények szolgáltatásainak vizsgálata a látogatói igények tükrében
: Forrás Anna Barbara
: Forrás Anna Barbara
Luxus divatmárkák marketingaktivitása Magyarországon
: Kovács Virág
: Kovács Virág
Online marketing - hogyan fejleszthetőek egy turisztikai régió online marketingeszközei a sikeresség elérése érdekében?
: Vass Edit
Megjelent: (2014)
: Vass Edit
Megjelent: (2014)
Luxus a természetben A glamping szerepe az élményalapú turizmusban
: Orgován Kristóf
: Orgován Kristóf
Étlap elemzés és fogyasztói igények kapcsolatának vizsgálata kecskeméti éttermek esetében
: Váradi Vivien
: Váradi Vivien
Diétás igények napjainkban
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
A Hell Energy Coffee rebranding folyamata a változó piaci igények alapján
: Gyebnár Dániel
: Gyebnár Dániel
A hazai utazási irodák piaci kihívásai és a vonatkozó fogyasztói trendek. Esettanulmány OTP Travel utazási iroda
: Győri Kitti Zsanett
: Győri Kitti Zsanett
Fogyasztói trendek változása a zenepiacon
: Mayer Noémi
: Mayer Noémi
A Kanizsa Trend Kft. marketingstratégiája a változó fogyasztói igények tekintetében
: Nagy Kristóf
: Nagy Kristóf
A Global Leading Conferences konkurenciájának vizsgálata, elemzése, pozicionálása
: Jávorszki Dávid István
: Jávorszki Dávid István
Luxus- és innovatív szolgáltatások a magyar vendéglátásban
: Szén Balázs
: Szén Balázs
Az egészségturizmus wellness kínálatának bemutatása és pozícionálása hazai piacon
: Kuffer Anita
: Kuffer Anita
Vásárlói igények piacalakító hatásának bemutatása az E-kereskedelmi trendek változásán és egy szolgáltató vállalat porfóliójának bővülésén keresztül
: Kónya Róbert Gergely
: Kónya Róbert Gergely
Munkavállalók helyzete Magyarországon A munkaerő-kölcsönzés szerepe a munkaerő-piaci igények kielégítésében
: Kerekes Alexandra
: Kerekes Alexandra
Az Etyek-Budai borvidék pozícionálása az esküvők világában
: Szabó Dorina
: Szabó Dorina
Felhasználói igények kielégítése és tökéletesítés
: Lénárt Róbert
: Lénárt Róbert
Fogyasztói trendek és fogyasztói magatartás elemzése zöld befektetési szolgáltatásoknál
: Somkuthy Zsófia
: Somkuthy Zsófia
Fogyasztói trendek és fogyasztói magatartás elemzése zöld befektetési szolgáltatásoknál
: Somkuthy Zsófia
: Somkuthy Zsófia
A zöld szállodák pozícionálása és a fogyasztók attitűdjének vizsgálata Magyarországon
: Sikentáncz Eszter
: Sikentáncz Eszter
Hasonló tételek
-
A busójárás marketingeszközei
: Maszler Fanni -
Hangszer-S Kft. piaci pozicionálása
: Simon Márton -
A tetoválás marketingeszközei, brandépítés és customer experience
: Ódor Benjámin -
A R3D ONE tánciskola marketingeszközei
: Fekete Dániel -
A fogyasztói igények hatása a parfümiparra
: Link Réka Anna