A fogyasztói magatartás elemző értékelése és a vásárlásösztönzés módszerei a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Győrffy Kitti
További közreműködők: Csonka-Szabó Margit
Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektronikus vásárlás - online vásárlás
élelmiszer-kereskedelem
fogyasztó(k)
fogyasztói csoportok
fogyasztói magatartás
marketingeszközök
vásárlás
vásárlásösztönzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56936

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56936
005 20250312110846.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Győrffy Kitti 
245 1 2 |a A fogyasztói magatartás elemző értékelése és a vásárlásösztönzés módszerei a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél  |c Győrffy Kitti  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat célja a SPAR Magyarország Kft. vásárlásösztönző marketingeszközeinek hatékonyságának vizsgálata volt, különös figyelmet fordítva a vásárlói magatartásra gyakorolt hatásukra. A dolgozat azt a hipotézist állította fel, hogy a SPAR olyan egyedülálló marketingeszközöket alkalmaz az élelmiszerkereskedelem területén, amelyek jelentős hatással vannak a vásárlói elégedettségre és a márkahűségre.A dolgozat során részletesen bemutattam a fogyasztói magatartás elméleti hátterét, a vásárlási döntések mozgatórugóit, valamint a SPAR marketingstratégiájának ide tartozó elemeit is. A SPAR Marketing vezetőjével folytatott interjú még mélyebb betekintést adott az osztály működésébe. Külön fejezetekben elemeztem a vállalat akcióit, promócióit, személyre szabott ajánlatait és a vásárlásösztönzéshez kapcsolódó eszközeit, mint például a Joker kupon és a MySPAR mobilalkalmazás. Az elemzés kiterjedt a vállalat influencer marketing tevékenységére is, amelyben olyan ismert személyek, mint Rácz Jenő és Fördős Zé játszottak kiemelkedő szerepet.A kutatásom során kvantitatív módszerekkel dolgoztam, egy kérdőíves felméréssel térképeztem fel a vásárlói szokásokat, véleményeket és preferenciákat. A kutatás eredményei rávilágítottak arra, hogy a SPAR vásárlóbarát akciói és modern marketingeszközei, például a személyre szabott ajánlatok, növelik az elégedettséget és a visszatérő vásárlások arányát. Az is kiderült, hogy válaszadóknak mi a véleménye a SPAR saját márkás termékeiről és mennyire szívesen vásárolják azokat. Itt fény derült arra, hogy a kitöltők szemében nagyon fontos szempont, hogy ezek a termékek alacsonyabb áron legyenek, mint a márkás termékek.A dolgozat végső következtetése az, hogy a SPAR Magyarország marketingstratégiája hatékonyan alkalmazza azokat a vásárlásösztönző eszközöket, amelyek hozzájárulnak a vállalat sikerességének fenntartásához az élelmiszerkereskedelem piacán. 
695 |a elektronikus vásárlás - online vásárlás 
695 |a élelmiszer-kereskedelem 
695 |a fogyasztó(k) 
695 |a fogyasztói csoportok 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a marketingeszközök 
695 |a vásárlás 
695 |a vásárlásösztönzés 
700 1 |a Csonka-Szabó Margit  |e ths 
700 1 |a Dr. Rimóczi Dr. Csilla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56936/1/szakdolgozat_ve%CC%81gleges_verzio%CC%81.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56936/2/Nyilatkozat%20a%20szakdolgozat%20st%C3%A1tusz%C3%A1r%C3%B3l.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56936/3/Gy%C5%91rffy%20Kitti%20Szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56936/4/Gy%C5%91rffy%20Kitti.pdf  |z Dokumentum-elérés