A magyar bankszektor brand és marketingkommunikációs stratégiáinak hatása a fogyasztói döntéshozatalra és elégedettségre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kajári-Ács Tímea Claudia
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Kállai Ildikó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
fogyasztói döntéshozatal
Magyar bankszektor
marketingkommunikáció
ügyfélelégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56937

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56937
005 20250312110847.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kajári-Ács Tímea Claudia 
245 1 2 |a A magyar bankszektor brand és marketingkommunikációs stratégiáinak hatása a fogyasztói döntéshozatalra és elégedettségre  |c Kajári-Ács Tímea Claudia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat a magyar bankszektor marketingkommunikációs és márkaépítési stratégiáinak hatását elemzi a fogyasztói döntéshozatalra és elégedettségre. A kutatás célja, hogy feltárja, hogyan befolyásolják a bankok különböző kommunikációs eszközei és stratégiái az ügyfelek választásait, valamint az ügyfélelégedettséget, különös tekintettel az érzelmi és racionális tényezőkre. A dolgozat elméleti hátterét a makro- és mikrokörnyezeti tényezők elemzése adja, amelyekhez a STEEP- és a Porter-i öt erő modellt használtam. Az ügyféldöntések motivációit a fogyasztói magatartás elmélete és nemzetközi példák alapján vizsgáltam. Az empirikus részben primer kutatási módszerek – mélyinterjúk és kérdőíves felmérés – segítségével gyűjtöttem adatokat különböző demográfiai csoportok körében. Az eredmények rámutatnak, hogy a digitális eszközök és a személyre szabott marketingkommunikáció egyre fontosabbá válik a bankok ügyfélszerzési és -megtartási stratégiájában. Az érzelmi tényezők – például a bizalom és a márkaimázs – kulcsfontosságúak, míg a racionális szempontok – köztük az árérzékenység és a szolgáltatás minősége – szintén meghatározóak az ügyfélkapcsolatokban. A kutatás következtetései alapján javaslatokat teszek a bankok számára a versenyképesség növelése és az ügyfélelégedettség fenntartása érdekében. A dolgozat hozzájárul a magyar bankszektor marketingkommunikációs stratégiáinak mélyebb megértéséhez, és rávilágít a digitalizáció és a fogyasztói szokások változásainak hatásaira. 
695 |a digitalizáció 
695 |a fogyasztói döntéshozatal 
695 |a Magyar bankszektor 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a ügyfélelégedettség 
700 1 |a Jäckel Dr. Katalin  |e ths 
700 1 |a Kállai Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56937/1/Kaj%C3%A1ri-%C3%81cs_T%C3%ADmea_Claudia_IMEB2I.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56937/2/Kaj%C3%A1ri-%C3%81cs_T%C3%ADmea_Claudia_IMEB2I_Interj%C3%BA_leiratok.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56937/3/Kaj%C3%A1ri-%C3%81cs%20T%C3%ADmea%20Claudia%20.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56937/4/Kaj%C3%A1ri-%C3%81cs%20Claudia_KI.pdf  |z Dokumentum-elérés