A magyar bankszektor brand és marketingkommunikációs stratégiáinak hatása a fogyasztói döntéshozatalra és elégedettségre
Saved in:
| Main Author: | Kajári-Ács Tímea Claudia |
|---|---|
| Other Authors: |
Jäckel Dr. Katalin
Kállai Ildikó |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | digitalizáció fogyasztói döntéshozatal Magyar bankszektor marketingkommunikáció ügyfélelégedettség |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56937 |
Similar Items
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Lipták Henrietta
: Lipták Henrietta
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Földi Noémi
: Földi Noémi
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Zsiga Zsanett
: Zsiga Zsanett
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik
: Abelovsky Erik
A magyar bankszektor digitális kommunikációja
: Juhász Attila Patrik
: Juhász Attila Patrik
Az RPA hatása a magyar bankszektor néhány résztvevőjénél
: Sarankó Bence
: Sarankó Bence
A szépségápolási termékek digitális marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
Vállalati kultúra hatása a munkavállalói elégedettségre
: Petheő Helga Flóra
: Petheő Helga Flóra
Szállodai szolgáltatások hatása a vevői elégedettségre
: Kovács Petra Csilla
: Kovács Petra Csilla
A vezetési stílus hatása az elégedettségre
: Acsádi Viktória
: Acsádi Viktória
A Vegán közösség befolyása a fogyasztói döntéshozatalra
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra a Gymbeam-ről
: Dózsa Zsombor Zoltán
: Dózsa Zsombor Zoltán
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra az étrendkiegészítők piacán
: Joó Dániel Máté
: Joó Dániel Máté
Nemzetközi szállodavállalatok stratégiáinak összehasonlító elemzése
: Cseh Eszter
: Cseh Eszter
A magyar bankszektor online lakossági szolgáltatásainak elemzése
: Berecz Krisztina
: Berecz Krisztina
Az atipikus munkavégzés hatása a motivációra és elégedettségre
: Sallai Friderika
: Sallai Friderika
Vezetői stílusok hatása a munkavállalói elégedettségre és elköteleződésre
: Horváth Eszter
: Horváth Eszter
Promóciók hatalma - A Nestlé Gabonapelyhek marketing stratégiájának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Molnár Gréta
: Molnár Gréta
Bankszektor - strukturális kihívások és kockázataik
: Sági Judit
Published: (2003)
: Sági Judit
Published: (2003)
Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Lenár Péter Ottó
: Lenár Péter Ottó
Robotizált Folyamatautomatizálás Hatása az Üzleti Döntéshozatalra
: Hoffmann Tamás
: Hoffmann Tamás
Mobil telekommunikációs vállalatok hálózatmodernizációs stratégiáinak elemzése
: Liki Norbert József
: Liki Norbert József
A munkaköri jellemzők hatása a dolgozói elégedettségre és motivációra
: Széles Dominika Klára
: Széles Dominika Klára
A zöld irodák koncepciója és hatása a munkavállalói elégedettségre
: Kriveczky Luca
: Kriveczky Luca
A munkahelyi környezetek hatása a munkavégzésre, munkahelyi elégedettségre
: Suhaj Áron
: Suhaj Áron
Az érzelmi intelligencia hatása a szervezeten belüli elégedettségre
: Ódor Judit
: Ódor Judit
Digitális úton a hazai bankszektor
: Szmolka Anasztázia
: Szmolka Anasztázia
A hazai bankszektor digitalizációs kihívásai
: Tekes Mátyás
: Tekes Mátyás
A bankszektor üzleti környezetének elemzése
: Bordás Gergely Richárd
: Bordás Gergely Richárd
A kormány kis- és középvállalkozások fejlesztési stratégiáinak összehasonlítása
: Szulics Petra
: Szulics Petra
Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Csibi Katalin
: Csibi Katalin
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Mógor Edina
: Mógor Edina
Az influenszermarketing hatása az online vásárlási döntéshozatalra
: Márta Lilla
: Márta Lilla
A bankszektor marketingtevékenységének és fogyasztói szokásainak elemzése, előtérben a fuzionáló MBH Bank Nyrt.
: Méreg Amadea Éva
: Méreg Amadea Éva
A mesterséges intelligencia elfogultsága és annak hatása a döntéshozatalra
: Molnár Kitti
: Molnár Kitti
Társadalmi felelősségvállalás (CSR) a bankszektor stratégiáiban
: Varsányi Zsófi
: Varsányi Zsófi
A „Márka” brand marketingkommunikációs eszközei akkor és most
: Czene Tímea Vanda
: Czene Tímea Vanda
A termékcsomagolás vizuális elemeinek hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Márton Karolina Ágnes, et al.
: Márton Karolina Ágnes, et al.
Az Európai Unió és a NATO kibervédelmi stratégiáinak összehasonlítása.
: Kovács Laura
: Kovács Laura
Az onboarding hatása a munkavállalói elégedettségre, illetve a szervezeti elkötelezettségre
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
Similar Items
-
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Lipták Henrietta -
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Földi Noémi -
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Zsiga Zsanett -
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik -
A magyar bankszektor digitális kommunikációja
: Juhász Attila Patrik