A TikTok közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra a Shein és a Temu esete!

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hegyi Patrícia
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Szeip Beáta
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális média
fogyasztói magatartás
internet
közösségi média
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56941
Leíró adatok
Kivonat:Manapság már az egész életünket átszövi a közösségi média és annak egyes platformjai. Az elmúlt években, körülbelül a COVID megjelenése óta, az emberek életében még nagyobb szerepet játszik a közösségi platformok világa. Ekkor vált igazán ismertté a TikTok is, mint közösségi média platform. Csak később kezdett körvonalazódni, hogy ez is egy hirdetési felület lett, nem csupán csak szórakoztatásra hozták létre. Dolgozatom célja az, hogy rávilágítsak a TikTok-on megjelenő hirdetések hatására, a fogyasztói magatartás szempontjából. Továbbá kifejteni hogy a vásárlási szokások mennyire változtak meg a TikTok-on megjelenő Shein és Temu videók miatt az emberek vásárlási szokásai.