Generációspecifikus marketingstratégiák az egészséges életmód népszerűsítésére

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szalai Zsaklin
További közreműködők: Papp-Gyuris Dóra
Zelena Dr. habil András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:célzott kommunikációs stratégiák
egészségtudatosság
generációk
generációspecifikus marketing
médiafogyasztás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56943
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat célja a különböző generációk egészségtudatosságának és médiafogyasztási szokásainak feltárása, valamint a generációspecifikus marketingstratégiák hatékonyságának vizsgálata az egészséges életmód népszerűsítése érdekében. A kutatás az egyes generációk jellemzőinek, preferenciáinak és kommunikációs csatornáinak mélyebb megértésére törekszik. A dolgozat nemzetközi és hazai szakirodalmak feldolgozásával alapozza meg a témát, majd primer kutatással, strukturált nondirektív interjúk segítségével vizsgálja a generációk véleményét. Az eredmények rávilágítanak arra, hogy a különböző generációk eltérő médiafogyasztási szokásai jelentősen befolyásolják egészségtudatos viselkedésüket. A kutatás megerősítette, hogy a célzott marketingstratégiák eredményesebben ösztönözhetik az egyes korosztályokat az egészséges életmódra, mint az egységes kommunikáció. A dolgozat konkrét javaslatokat fogalmaz meg a generációspecifikus kommunikációs megközelítések alkalmazására, hozzájárulva az egészségügyi prevenció és a társadalmi elköteleződés növeléséhez.