Generációspecifikus marketingstratégiák az egészséges életmód népszerűsítésére
Elmentve itt :
Szerző: | Szalai Zsaklin |
---|---|
További közreműködők: |
Papp-Gyuris Dóra
Zelena Dr. habil András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | célzott kommunikációs stratégiák egészségtudatosság generációk generációspecifikus marketing médiafogyasztás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56943 |
Hasonló tételek
Mobilalkalmazások az egészséges életmód promóciójában
: Marton Lilla Ágnes
: Marton Lilla Ágnes
Egészséges életmód és Z generáció
: Nagy Dominik
: Nagy Dominik
Különböző étrendek és az egészséges életmód
: Mezei Orsolya
: Mezei Orsolya
Az egészséges életmód és az Oxygen Wellness
: Kárpáti Zoltán
: Kárpáti Zoltán
Az egészséges életmód szerepe a turizmus-vendéglátásban
: Papp Melinda Viktória
: Papp Melinda Viktória
A közösségi média hatása az egészséges életmód elterjedésére
: Gökler Krisztina
: Gökler Krisztina
AZ EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD HATÁSA EGY ÉDESIPARI VÁLLALKOZÁS ÉLETÉRE
: Ivánkovics Krisztina
: Ivánkovics Krisztina
Az egészséges életmód és táplálkozás szerepe a vízilabdázók körében
: Barabás Botond
: Barabás Botond
Az egészséges életmód egyes elemeinek vizsgálata egyetemi hallgatók körében
: Kollár Mónika
: Kollár Mónika
Az egészséges életmód és a sport jelentőségének statisztikai elemzése
: Varga Judit
: Varga Judit
A sport és az egészséges életmód jelentőségének statisztikai vizsgálata
: Sági Bálint
: Sági Bálint
Marketingstratégiák, stratégiai tervezés
: Tóth Borbála
: Tóth Borbála
Kommunikációs terv a magyar atlétika népszerűsítésére.
: Katonai Norbert
: Katonai Norbert
Az egészséges életmód térnyerése az élelmiszeriparban - A fogyasztói magatartás vizsgálata
: Puskás Ágnes
: Puskás Ágnes
Az egészséges életmód megjelenése a mikro-, és kisvállalkozások online környezetében
: Papp Nikolett
: Papp Nikolett
Az élelmiszerreklámok szerepe, valamint az egészséges életmód megjelenése a hazai kommunikációban
: Bálint Bettina
: Bálint Bettina
Egészséges táplálkozás, tudatos életmód - Vajon egészségesen táplálkozik-e a vendéglátós?
: Rácz Adrienn
: Rácz Adrienn
Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
: Seres Péter
: Seres Péter
Marketingstratégiák a magyar divatiparban – Aim’s
: Dávid Kitti
: Dávid Kitti
Az egészségtudatosság, az egészséges életmód szerepe, mértéke a 18-30 évesek fogyasztói magatartásában
: Nguyen Thi Mini
: Nguyen Thi Mini
A Tesco és a Spar élelmiszer kereskedelmi márkáinak elemzése az egészséges életmód tükrében
: Virga Noémi Viktória
: Virga Noémi Viktória
Kultúramarketing, és annak alkalmazása a Magyar Kortárs Művészet népszerűsítésére
: Sturcz Lili Orsolya
: Sturcz Lili Orsolya
Hitelkártyák népszerűsítésére irányuló marketing tevékenységek elemzése a hazai bankok piacán
: Erdei Zsuzsa
: Erdei Zsuzsa
A fogyasztói magatartás vizsgálata a tudatos és egészséges életmód függvényében a közösségi médián keresztül
: Farkas Vivien
: Farkas Vivien
Naya Lifestyle Clinic életmódklinika piacralépésének megvalósíthatósági tanulmánya és marketinglehetőségei az egészséges életmód fontosságának vizsgálatán keresztül
: Olexa Flóra
: Olexa Flóra
Digitális marketingstratégiák az elektronikus sportok világában (E-sport)
: Szabó Máté
: Szabó Máté
Az egészséges életmód és a fitneszterembe járási szokások kapcsolata a fiatal, illetve a családos emberek életében
: Farkas Orsolya Dalma
: Farkas Orsolya Dalma
Influenszermarketing és az egészséges életmód – avagy befolyásolják-e a fiatalok döntéseit a fitnesz-influenszerek és szponzoraik
: Németh Kinga
: Németh Kinga
A magyarországi francia beutazó turizmus vizsgálata, marketingstratégiák kialakítása
: Fülöp Noémi Eszter
: Fülöp Noémi Eszter
Az életmód hatása a halálozásra
: Matisz Kinga
: Matisz Kinga
Életstílus, életmód és fogyasztás
: Feller Ágnes
: Feller Ágnes
A marketingstratégiák hatékonyságának elemzése a belföldi és külföldi utazások népszerűsítésében
: Bóta Áron
: Bóta Áron
Oxygen Wellness Naphegy és az egészségtudatos életmód
: Vajda Szabina
: Vajda Szabina
Inbound kontra outbound marketingstratégiák szerepének vizsgálata a hazai fogyasztói igények tükrében
: Németh Orsolya
: Németh Orsolya
Olasz gyártó cég magyarországi piacralépése hatékony marketingstratégiák és sikeres bevezetési megoldások
: Viktor Márk
: Viktor Márk
Hogyan hódította meg a K-pop a világot? Nemzetközi marketingstratégiák és kulturális hatások
: Varga Vivien
: Varga Vivien
Egészség másképp
: Malatinszky Viktória
: Malatinszky Viktória
A vegán életmód és a fenntarthatóság kapcsolata a vendéglátásban
: Székely Dorottya Erzsébet
: Székely Dorottya Erzsébet
A vegán életmód, a budapesti vegán éttermek vizsgálatának tükrében
: Czigány Bianka
: Czigány Bianka
Termékélmény vizsgálata a kozmetikai termékek piacán és az erre épülő marketingstratégiák ismertetése a Thalgo márka esetében
: Arany Nóra
: Arany Nóra
Hasonló tételek
-
Mobilalkalmazások az egészséges életmód promóciójában
: Marton Lilla Ágnes -
Egészséges életmód és Z generáció
: Nagy Dominik -
Különböző étrendek és az egészséges életmód
: Mezei Orsolya -
Az egészséges életmód és az Oxygen Wellness
: Kárpáti Zoltán -
Az egészséges életmód szerepe a turizmus-vendéglátásban
: Papp Melinda Viktória