Labdarúgó szponzorációk hatása a márkaimázsra és az értékesítésre
Elmentve itt :
| Szerző: | Borbély Dávid |
|---|---|
| További közreműködők: |
Ghazal Mahmoud Jamil
Sulyok Balázs |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | értékesítés labdarúgás márka márkaépítés szponzorálás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56944 |
Hasonló tételek
A próbavásárlás értékesítésre gyakorolt hatása
: Dávid Anett Dominika
: Dávid Anett Dominika
Koronavírus hatása a digitális értékesítésre
: Kiss Elizabet Virág
: Kiss Elizabet Virág
A digitális reklámok hatása az értékesítésre
: Kiss Bíborka Laura
: Kiss Bíborka Laura
A koronavírus hatása a szállodai értékesítésre
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
Az online kommentek hatása a szállodai értékesítésre
: Moldván Beatrix Ágnes
: Moldván Beatrix Ágnes
A közösségi média hatása az online ékszer értékesítésre
: Gábor Lili
: Gábor Lili
A sportmarketing és a szponzorációk átalakulása a koronavírus világjárvány hatására az Atomerőmű KSC Szekszárd példájával
: Somkuti Janka
: Somkuti Janka
A koronavírus hatása a hazai új autó értékesítésre
: Kakucsi Martin
: Kakucsi Martin
Online marketing trendek, kuponok hatása a szállodai értékesítésre
: Hopka Emese
: Hopka Emese
A digitális marketing hatása a kerékpár értékesítésre és vásárlásra
: Osterling Ádám
: Osterling Ádám
A social média online értékesítésre gyakorolt hatása az utazásszervezői szektorban
: Kovács Lilla
: Kovács Lilla
Labdarúgó sportesemények turisztikai vonzereje
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
A fenntartható csomagolás értékesítésre gyakorolt hatása az FMCG szektorban - fogyasztói magatartás vizsgálata
: Váradi Viktória Tünde
: Váradi Viktória Tünde
Az utóbbi három labdarúgó világbajnokságok összehasonlítása és gazdasági hatása turizmusra.
: Dubik Igor
: Dubik Igor
Egy általam választott munkaerő-kölcsönző cég online marketingkommunikációs tevékenységének a hatása az értékesítésre
: Ujlakiné Szegedi Nikoletta
: Ujlakiné Szegedi Nikoletta
Covid-19 hatása az értékesítésre, illetve vásárlási szokásokra, azon belül az Árklub cégcsoport tevékenységére
: Fejérvári Noémi
: Fejérvári Noémi
A 2021-es Labdarúgó-Európa-bajnokság Budapesten
: Kiss Amanda
: Kiss Amanda
A labdarúgó átigazolási piac árai, és az árak hatása a klubok magatartására
: Czirják Dániel
: Czirják Dániel
Labdarúgó-világbajnokságok rendezésének gazdasági és turisztikai hatásai
: Brogyay Dániel
: Brogyay Dániel
Etnikai brandépítés az FC DAC 1904 labdarúgó egyesületnél
: Hadacs Máté
: Hadacs Máté
Labdarúgó fogadási szokások optimalizálása gépi tanulás segítségével
: Kóti Marcell
: Kóti Marcell
Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei
: Kopjári Gergő
: Kopjári Gergő
Vevő-szállító kapcsolatok a Mobilize Financial Services-nél – A Renault és Dacia márkafinanszírozásának hatása az értékesítésre Magyarországon
: Cserődi Ádám
: Cserődi Ádám
Kijut-e a magyar nemzeti együttes a 2016-os labdarúgó-Európa-bajnokságra?
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
A labdarúgó-világbajnokságok hatásai a rendező ország gazdaságára
: Czirle Máté
: Czirle Máté
A labdarúgás szponzorációs piaca, a labdarúgó klubok marketingstratégiái.
: Pulveri Róbert
: Pulveri Róbert
A dm Kft. üzleti tevékenységének, áruforgalmi folyamatainak elemző bemutatása, kiemelten fókuszálva az értékesítésre
: Falus Dóra
: Falus Dóra
A Labdarúgó Bajnokok Ligájának szponzorálása, mint marketing eszköz
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
Labdarúgó klubok üzleti modelljei, stratégiái és a COVID-19 globális hatása a futballra
: Ballus Norbert Szabolcs
: Ballus Norbert Szabolcs
Veresegyház labdarúgó utánpótlás fenntartási költségek bemutatása elemzése és optimalizálása
: Geschitz Ádám
: Geschitz Ádám
A magyar profi labdarúgó klubok választható stratégiái – van választás?
: Dénes Ábel
: Dénes Ábel
Ki nyeri a 2016-os franciaországi labdarúgó Európa-bajnokságot?
: Jámbor Máté
: Jámbor Máté
Állami támogatások elszámolása, kezelése a Magyar Labdarúgó Szövetség gazdálkodásában
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Brazília bemutatása és a 2014-es labdarúgó világbajnokság hatásai a turizmusra
: Csertő Judit
: Csertő Judit
A Szurkolói Elégedettség Formálása Kommunikációs Stratégiákkal a Magyar Labdarúgó Élcsapatoknál.
: Katona Kálmán
: Katona Kálmán
A labdarúgó klubok működése számviteli megközelítésben, egy kis nemzetközi kitekintéssel
: Vincze Péter
: Vincze Péter
A labdarúgó Európa-bajnokságok hatásainak vizsgálata különböző számú rendező országok esetében
: Oravecz Fábián
: Oravecz Fábián
A merchandising jelentősége a külföldi- és a hazai labdarúgó-klubok bevételi forrásaiban
: Jaksa István
Megjelent: (2007)
: Jaksa István
Megjelent: (2007)
Franciaország bemutatása és a 2016-os labdarúgó Európa-bajnokság hatásai a turizmusra.
: Kiss Krisztián Károly
: Kiss Krisztián Károly
A sportágfejlesztés lehetőségei és eszközei a Magyar Labdarúgó Szövetség marketing tevékenységén keresztül
: Tóvaj Kristóf
: Tóvaj Kristóf
Hasonló tételek
-
A próbavásárlás értékesítésre gyakorolt hatása
: Dávid Anett Dominika -
Koronavírus hatása a digitális értékesítésre
: Kiss Elizabet Virág -
A digitális reklámok hatása az értékesítésre
: Kiss Bíborka Laura -
A koronavírus hatása a szállodai értékesítésre
: Borka Zsófia Zsuzsanna -
Az online kommentek hatása a szállodai értékesítésre
: Moldván Beatrix Ágnes