A Cloudcomfort online marketingjének vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Süli-Csontos Adél Kata
További közreműködők: Miskolczi Tibor András
Udvarosné Hajdár Lilla
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
e-kereskedelem
marketing
marketingkommunikáció
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56946

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56946
005 20250312110856.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Süli-Csontos Adél Kata 
245 1 2 |a A Cloudcomfort online marketingjének vizsgálata  |c Süli-Csontos Adél Kata  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A digitális marketing napjainkban megkerülhetetlen eleme a vállalatok sikeres működésének. A gyorsan fejlődő technológia és a fogyasztói szokások folyamatos változása új kihívások elé állítja a vállalkozásokat, melyekre reagálva folyamatosan adaptálniuk kell marketingstratégiájukat. Különösen igaz ez az online értékesítés területén, ahol a vásárlók elvárásai és a versenykörnyezet dinamikusan változik. A PEMÜ Műanyagipari Zrt. egy több, mint 60 éves múltra visszatekintő, 100%-ban magyar tulajdonú vállalat, mely a hazai műanyagfeldolgozás élvonalába tartozik. A vállalat széles termékportfólióval rendelkezik, többek között memóriahabos párnák, matracok és egyéb poliuretán termékek gyártásával foglalkozik. 2023-ban a PEMÜ Zrt. új fejezetet nyitott történetében a Cloudcomfort márka bevezetésével, amelynek keretében a cég által gyártott memóriahabos termékek közvetlenül a magánszemélyek számára is elérhetővé váltak. A Cloudcomfort márka elindítása komoly kihívást jelentett a PEMÜ Zrt. számára, hiszen a vállalat korábban elsősorban a B2B szegmensben tevékenykedett. Az új márka bevezetésével a cégnek át kellett alakítania a vállalati szférában megszokott gondolkodásmódot és a fogyasztói igényekre fókuszálva kellett kialakítania marketingstratégiáját. Ebben a folyamatban én is személyesen részt vettem duális képzés keretein belül, így közvetlen tapasztalatokat szerezhettem az új márka létrehozásának és a webshop kialakításának folyamatáról. Szakdolgozatomban a Cloudcomfort online marketingjének vizsgálatára fókuszálok, a márka bevezetése óta eltelt időszak tapasztalataira építve. Célom, hogy feltárjam azokat a tényezőket, amelyek befolyásolják a fogyasztók döntését a memóriahabos termékek online vásárlása során, valamint javaslatokat tegyek a Cloudcomfort márka online marketingstratégiájának fejlesztésére.Szakdolgozatomban kvantitatív kutatási módszert alkalmazok, online kérdőíves felmérés segítségével vizsgálom a fogyasztói attitűdöket és vásárlási szokásokat. A kutatás eredményei alapján javaslatokat teszek a Cloudcomfort online marketingstratégiájának fejlesztésére, melyek hozzájárulhatnak a márka piaci pozíciójának erősítéséhez és az eladások növeléséhez. 
695 |a 7P modell 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a vállalkozás marketingstratégiája 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
700 1 |a Udvarosné Hajdár Lilla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56946/1/Szakdolgozat-S%C3%BCli-Csontos%20Ad%C3%A9l%20Kata.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56946/2/B%C3%ADr%C3%A1lat_bels%C5%91_S%C3%BCli-Csontos%20Ad%C3%A9l%20Kata.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56946/3/Udvarosn%C3%A9%20Hajd%C3%A1r%20Lilla-K%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat_S%C3%BCli-Csontos%20Ad%C3%A9l%20Kata%20szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés