Az eladáshelyi reklám szerepe a kereskedelemben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lajti Levente
További közreműködők: Katz György
Tóth Tímea
Kulcsszavak:kommunikációs eszközök
marketing
marketingkommunikáció
online reklám
reklámeszközök
vásárlás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56947
Leíró adatok
Kivonat:Az eladáshelyi reklám a dolgozatom központi eleme. Ennek készítése során igyekeztem részletesen megvizsgálni a jelenléti vásárlások jövőjét, a reklám szerepét a gazdaságban és az eladáshelyi eszközök tulajdonságait. Gyakran visszatérő elem az online vásárlások szerepe, hiszen ez egy olyan szolgáltatás, mely megjelenése óta egyre népszerűbb és összefüggésben áll az eladáshelyi reklám hatékonyságával. A dolgozatban ötvöztem a szakmai gyakorlatom során elsajátított tapasztalatokat az iskolában tanultakkal, illetve a források által használt anyagokkal.