Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kazsoki Fanni Éva
További közreműködők: Tamás László
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:arculat - image
fintech
márka
márkaépítés
márkahűség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56948
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat a márkaépítést és márkakommunikációt vizsgálja, különös tekintettel arra, hogyan segíthetnek ezek az eszközök a vállalati célok elérésében. A modern fogyasztói környezetben, ahol az információs zaj és a termékkínálat hatalmas, a márkák jelentik a támpontot a vásárlói döntéshozatalban. A dolgozat kiemeli, hogy a vállalatoknak nem elég kiemelkedő terméket kínálniuk, hanem érzelmi kapcsolatot kell kialakítaniuk fogyasztóikkal. A szekunder kutatás olyan szakemberek műveire épül, mint Keller és Bauer, míg a primer kutatás a Revolut márkáját elemzi, kvantitatív kérdőíves módszerrel feltárva, mennyire hatékony a márka kommunikációja és hogyan befolyásolja a fogyasztói percepciót.