Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
Elmentve itt :
Szerző: | Kazsoki Fanni Éva |
---|---|
További közreműködők: |
Tamás László
Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | arculat - image fintech márka márkaépítés márkahűség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56948 |
Hasonló tételek
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya
: Vaskor Anna Orsolya
Rendezvények helyszíne, mint marketingeszköz Marketingstratégiák a rendezvényszervezésben
: Fekete Kristóf
: Fekete Kristóf
A környezetvédelem mint ideológia és marketingeszköz
: Szigeti Kristóf Dávid
: Szigeti Kristóf Dávid
Fenntarthatóság, mint marketingeszköz a különböző szempontok érvényesülése több, vizsgált vendéglátóipari egységnél
: Flamich Attila
: Flamich Attila
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit
: Domján Brigitta Judit
Vizuális kommunikáció, különös tekintettel a mozi- és filmplakát-művészetre
: Taylor Dániel
: Taylor Dániel
Filmek, mint márkaépítés
: Baracsi Attila Péter
: Baracsi Attila Péter
Legendás történelmi hotelek az USA-ban. A mese mint marketingeszköz
: Gizella Aletta Dóra
: Gizella Aletta Dóra
Kuponos-bónuszos oldalak, mint online marketingeszköz - A Bónusz Brigád sikertörténete -
: Morvai Szabina
: Morvai Szabina
Edukációs roadshow elemzése, mint marketingeszköz a ConceptFlow Kft.-nél
: Horváth Gergő Márton
: Horváth Gergő Márton
Közösségi média, mint marketingeszköz az OM Education & Consulting Kft. esetében
: Gyovai Ádám
: Gyovai Ádám
Márkaépítés és a kommunikáció kapcsolata
: Böröndi Anna
: Böröndi Anna
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
: Fucskó Bence
: Fucskó Bence
A vizuális e-kereskedelem. A mesterséges intelligencia alapú vizuális keresés és a kiterjesztett valóság használata az online vásárlások során.
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
A vizuális megjelenés fejlesztése az Üvegneked Kft.-nél
: Csizmadia László
: Csizmadia László
A Magyar Állami Operaház koncepcióváltásáról - vizuális arculatelemek kommunikációja
: Orbán Nóra
: Orbán Nóra
Termékattribútumok vizuális keresése szemkamerás kutatással ízesített sörök dobozain
: Pencz Helga
: Pencz Helga
A közösségi vásárlás, mint új online marketingeszköz a szállodai értékesítésben - avagy Szállodák a kuponok világában
: Woth Zsófia
: Woth Zsófia
Az animáció, mint a differenciáláshoz szükséges marketingeszköz bemutatása a zalakarosi Hotel Karos Spa példáján keresztül
: Rofrics Eszter
Megjelent: (2012)
: Rofrics Eszter
Megjelent: (2012)
A fogyasztó, mint a márkaépítés aktív része
: Makai Alexandra
: Makai Alexandra
A fogyasztó, mint a márkaépítés aktív része
: Makai Alexandra
: Makai Alexandra
Brand kommunikáció és márkaépítés a zenei fesztiválokon. A Bacardi, mint piacvezető alkohol márka stratégiája alapján
: Pelikán Panna Polixéna
: Pelikán Panna Polixéna
A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata
: Fazekas Norbert
: Fazekas Norbert
Az AI által készült vizuális tartalmak és fogyasztóik viszonya
: Szekeres Tamás
: Szekeres Tamás
A termékelhelyezés, mint marketingeszköz formai megjelenítésének és szakmai támogatásának fejlődése a magyar mozifilmekben 2002 és 2012 között
: Csorba Márton
: Csorba Márton
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
Online márkaépítés Új kommunikációs platformok az internet felületén
: Marsenic Mercedes
: Marsenic Mercedes
Én, mint termék azaz személyes márkaépítés a munkaerőpiacon
: Nácán Gitta
: Nácán Gitta
A magyar kis- és középvállalatok elsődleges marketingeszköze, a Google AdWords
: Bognár Dávid
: Bognár Dávid
Gyártásvezetés és produceri munka a számítógépes animáció és a vizuális effektek világában
: Aszmann Szilvia Renáta
: Aszmann Szilvia Renáta
Márkaépítés online eszközökkel
: Boldizsár Henrietta
: Boldizsár Henrietta
MarilyNails márkaépítés
: Oláh Réka
: Oláh Réka
Márkaépítés borcímkézésen keresztül
: Bogdán Klaudia
: Bogdán Klaudia
E-learninges audio-vizuális nyelvi hanganyagok felhasználása a pénzügyi-számviteli szaknyelvi programban
: Katona Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
: Katona Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
Munkáltatói márkaépítés és a megváltozott munkaképességűek munkahelyválasztása hazánkban
: Kapási Fanni
: Kapási Fanni
Hasonló tételek
-
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya -
Rendezvények helyszíne, mint marketingeszköz Marketingstratégiák a rendezvényszervezésben
: Fekete Kristóf -
A környezetvédelem mint ideológia és marketingeszköz
: Szigeti Kristóf Dávid -
Fenntarthatóság, mint marketingeszköz a különböző szempontok érvényesülése több, vizsgált vendéglátóipari egységnél
: Flamich Attila -
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit