Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nagy Veronika
Other Authors: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Magda Fatime
Format: Thesis
Kulcsszavak:elektronikus szájreklám
elektronikus vásárlás - online vásárlás
fogyasztói magatartás
tartalommarketing
vertikális marketing
videómarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56951
Description
Abstract:Szakdolgozatomban a short-form videómegosztó platformok (mint a Tiktok, Instagram Reels, vagy YouTube Shorts) tartalmainak hatásait vizsgálom a vásárlási döntésekre, valamint a fogyasztói magatartásra. Munkám során részletesen kifejtettem a témát mind a vállalati, mind a fogyasztói oldalról. Részletesen bemutattam az ilyen platformokat, előnyeikkel, hátrányaikkal és lehetőségeikkel egyaránt. A fogyasztói magatartás, illetve a vásárlói döntéshozatal is részletesebb tanulmányozásra került. Végül kutatási kérdéseimhez gyűjtöttem válaszokat egy kvantitatív kutatás keretein belül, egy általam összeállított kérdőív segítségével.