Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Veronika
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Magda Fatime
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektronikus szájreklám
elektronikus vásárlás - online vásárlás
fogyasztói magatartás
tartalommarketing
vertikális marketing
videómarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56951

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56951
005 20250312110902.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Veronika 
245 1 0 |a Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre  |c Nagy Veronika  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a short-form videómegosztó platformok (mint a Tiktok, Instagram Reels, vagy YouTube Shorts) tartalmainak hatásait vizsgálom a vásárlási döntésekre, valamint a fogyasztói magatartásra. Munkám során részletesen kifejtettem a témát mind a vállalati, mind a fogyasztói oldalról. Részletesen bemutattam az ilyen platformokat, előnyeikkel, hátrányaikkal és lehetőségeikkel egyaránt. A fogyasztói magatartás, illetve a vásárlói döntéshozatal is részletesebb tanulmányozásra került. Végül kutatási kérdéseimhez gyűjtöttem válaszokat egy kvantitatív kutatás keretein belül, egy általam összeállított kérdőív segítségével. 
695 |a elektronikus szájreklám 
695 |a elektronikus vásárlás - online vásárlás 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a tartalommarketing 
695 |a vertikális marketing 
695 |a videómarketing 
700 1 |a Dr. Rimóczi Dr. Csilla  |e ths 
700 1 |a Magda Fatime  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56951/1/Szakdolgozat_Nagy%20Veronika_JQR2UP%20.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56951/2/Nagy%20Veronika.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56951/3/B%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés