Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre
Saved in:
Main Author: | Nagy Veronika |
---|---|
Other Authors: |
Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Magda Fatime |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | elektronikus szájreklám elektronikus vásárlás - online vásárlás fogyasztói magatartás tartalommarketing vertikális marketing videómarketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56951 |
Similar Items
Gamer streaming videók üzleti célú felhasználása
: Szandrusic Alexandra
: Szandrusic Alexandra
Youtube videók viralitása és annak mérése Magyarországon
: Czeglédi Bálint Róbert
: Czeglédi Bálint Róbert
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás
: Puchner Tamás
Az online és offline borértékesítés marketingstratégiáinak elemzése és hatása a fogyasztói döntésekre
: Végh-Szanics Dominika Enikő
: Végh-Szanics Dominika Enikő
A fenntartható mezőgazdaság fogalmának meghatározása ; Short history of Nikon Corporation(TM)
: Schlegl-Bíró Klára Klára
Published: (2013)
: Schlegl-Bíró Klára Klára
Published: (2013)
A zöldmarketing és annak hatása a fogyasztói döntésekre
: Handel Ágnes
: Handel Ágnes
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett
: Princz Nikolett
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett
: Lukács Ivett
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Zrunek Nóra
: Zrunek Nóra
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
The forms of agricultural cooperation in Hungary
: Erdeiné Késmárki-Gally Szilvia
Published: (2017)
: Erdeiné Késmárki-Gally Szilvia
Published: (2017)
A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben
: Dudás Fruzsina
: Dudás Fruzsina
Selejtelemzések hatása a beruházási döntésekre
: Terbéné Hutás Erika
: Terbéné Hutás Erika
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron
: Bóta Áron
A trendek hatása a fogyasztói magatartásra és vásárlási döntésekre a parfümpiacon
: Ménesi Sabrina Tünde
: Ménesi Sabrina Tünde
Az influencer marketing hatása az Y és Z generáció fogyasztói döntésekre
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
A gyógyszermarketing hatása a fogyasztói döntésekre a vény nélkül kapható gyógyszerek piacán
: Éberling Anna
: Éberling Anna
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntésekre
: Bákonyi Patrik
: Bákonyi Patrik
Destination Wedding, eine spezielle Form der Eventmanagement
: Takács Luca Viktória
: Takács Luca Viktória
The effect of Zwack brand museum on forming the brand image
: Kemenesi Dóra
: Kemenesi Dóra
Az országmárka jelentősége, a média hatása a turisztikai imázsra és a fogyasztói döntésekre Magyarországon
: Tomek Vanessza
: Tomek Vanessza
Crowdfunding as an alternative form of financing An analysis of the key factors contributing to success in reward-based crowdfunding on the UK’s largest crowdfunding platform
: Szalai Eszter
: Szalai Eszter
A gyermekkori élmények hatása a felnőttkori utazási döntésekre
: Ócsai Abigél Szófia
: Ócsai Abigél Szófia
A környezeti ügyek hatása a stratégiai döntésekre Eurest Étteremüzemeltető Kft.
: Orodán Enikő
: Orodán Enikő
The impact on private entrepreneurs of the change in the KATA taxation form in 2022
: Vágvölgyi Réka Tünde
: Vágvölgyi Réka Tünde
Entspannende Arbeit, eine neue Form der Incentive-Reisen
: Pethes Katalin
: Pethes Katalin
Vaccine Tourism as a new form of Medical Tourism an analysis of operation and potential business opportunities in Hungary
: Kiss Tímea
: Kiss Tímea
A Krízis Rövid és Hosszú Távú Hatásai a Fogyasztói és Gazdasági Döntésekre
: Körmöczi Enikő
: Körmöczi Enikő
A koronavírus hatása az egyéni és vállalati pénzügyi döntésekre Magyarországon
: Szabó Kitti Laura
: Szabó Kitti Laura
A közösségi média felületein jelenlévő hirdetések hatása a vásárlási döntésekre az Y és a Z generációban
: Lohonya Luca Veronika
: Lohonya Luca Veronika
Forms of Personal Income Tax in Hungary and in some of the European Union Member States
: Küssel Péter
: Küssel Péter
Social Functions and Forms of Manifestation of Religion in Everyday Life with Special Regard to Indonesia
: Urbánné Veres Judit
: Urbánné Veres Judit
A tárgyi eszközök könyvvizsgálatának bemutatása a MilkForm Zrt-n keresztül
: Hocz Andrea
: Hocz Andrea
Cross-cultural communication in middle English literature, English content in a French form?
: Tapolcai-Malaczkov Szilvia
Published: (2009)
: Tapolcai-Malaczkov Szilvia
Published: (2009)
A Nike CSR tevékenységének bemutatása és a fogyasztói döntésekre illetve megítélésére gyakorolt hatásának elemzése
: Tóth Gergő Levente
: Tóth Gergő Levente
Az egészségtudatosság hatása a vásárlói döntésekre az "új generációs" fogyasztók körében
: Horváth Lívia
Published: (2014)
: Horváth Lívia
Published: (2014)
The effects of the new forms of digital marketing on the food and beverage consumption of early teenagers in Hungary
: Dongó Fanni
: Dongó Fanni
Similar Items
-
Gamer streaming videók üzleti célú felhasználása
: Szandrusic Alexandra -
Youtube videók viralitása és annak mérése Magyarországon
: Czeglédi Bálint Róbert -
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás -
Az online és offline borértékesítés marketingstratégiáinak elemzése és hatása a fogyasztói döntésekre
: Végh-Szanics Dominika Enikő -
A fenntartható mezőgazdaság fogalmának meghatározása ; Short history of Nikon Corporation(TM)
: Schlegl-Bíró Klára Klára
Published: (2013)