Innováció a küzdősportok világában a CogniPro startup marketingstratégiájának elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Beregi Linda
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Furiák Dániel
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:innováció
marketingstratégiák
sport
startup
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56955
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat átfogóan bemutatja, hogy milyen költséghatékony marketingstratégiák segíthetik egy startup sikeres piaci bevezetését. A kutatás középpontjában a CogniPro okos fogvédő piacra lépésének marketingterve áll, különös figyelmet fordítva a startupok általános kihívásaira, mint a korlátozott erőforrások és a márkaismertség hiánya. Primer és szekunder kutatási módszerekkel elemeztem azokat a tényezőket és stratégiákat, amelyek a célcsoport hatékony elérését támogatják. Az eredmények alapján értékeltem a marketingstratégia hatékonyságát és annak sikerességére vonatkozó várakozásokat, hangsúlyozva az innovatív, költséghatékony megközelítések jelentőségét a piaci versenyben.