Termékmegjelenítés, mint vásárlásösztönző és befolyásoló eszköz a Z generációs fogyasztók körében
Elmentve itt :
Szerző: | Makarész Adriána |
---|---|
További közreműködők: |
Hargitai-Lőrincz Andrea
Szalai-Varga Vivien |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | film(ek) influencer márkamegjelenítés product placement termékmegjelenítés Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56964 |
Hasonló tételek
Az X, Y és Z generációs fogyasztók jellemzői, valamint a Glamour kuponnapok ezen generációkra gyakorolt vásárlásösztönző hatása napjainkban
: Páva Klaudia
: Páva Klaudia
Influencerek vásárlásösztönző hatásai
: Balog Adrienn
: Balog Adrienn
Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében
: Kalauz Ingrid
: Kalauz Ingrid
Felhasználó által generált tartalom, mint hatékony marketingkommunikációs eszköz a Z generáció körében
: Molnár Anna
: Molnár Anna
Filmes termékmegjelenítés fogyasztói szemmel
: Kalapos Diána
Megjelent: (2014)
: Kalapos Diána
Megjelent: (2014)
Influencer marketing vásárlásösztönző hatása a szépség és divatiparban az y és z generáció tekintetében
: Krizsán Enikő
: Krizsán Enikő
Termékmegjelenítés a kereskedelmi televíziók kínálatában
: Tóth Renáta
: Tóth Renáta
A zene, mint közösségfejlesztési eszköz-Fókuszban a Z generáció
: Pénzes Bianka Mária
: Pénzes Bianka Mária
Zene, mint csoportképző tényező a Z generáció körében
: Szécsi Barbara
: Szécsi Barbara
Product Placement, azaz a termékmegjelenítés a hazai piacon
: Lukácsi Zsuzsa
: Lukácsi Zsuzsa
Az influencer marketing vásárlásösztönző hatása a kozmetikai iparban
: Kocsis Kitti
: Kocsis Kitti
A gasztroblogokon történő online termékmegjelenítés hatásai a fogyasztói szokásokra
: Fekete Anna Róza
: Fekete Anna Róza
Egészségtudatos magatartás a Z generáció körében
: Mórocz-Jordán Krisztina
: Mórocz-Jordán Krisztina
Fenntarthatóság a fogyasztók körében
: Balogh Bence
: Balogh Bence
A koronavírus járvány és a válság hatása a szépségiparban tevékenykedő kis- és középvállalkozásokra
: Makarész Adriána
: Makarész Adriána
Tudatos élelmiszer-fogyasztás a Z-generáció körében
: Tábori Zoltán
: Tábori Zoltán
Online marketing lehetőségek a Z generáció körében
: Fazekas Dániel
: Fazekas Dániel
Az egészségtudatosság hatása a vásárlói döntésekre az "új generációs" fogyasztók körében
: Horváth Lívia
Megjelent: (2014)
: Horváth Lívia
Megjelent: (2014)
A fesztiválok közösségépítő hatása a Z generáció körében
: Forbauer Bendegúz
: Forbauer Bendegúz
A hazai bankszektor marketingtevékenységei a Z generáció körében
: Tamás Máté
: Tamás Máté
AZ SSC szektor ismertsége a Z generáció körében
: Bosnyák Mária Mónika
: Bosnyák Mária Mónika
A közösségi média, mint turisztikai marketing eszköz használata a belföldi utazások népszerűsítésére a fogyasztók új generációja, azaz a digitális bennszülöttek körében
: Túri Emese
: Túri Emese
A közösségi média, mint turisztikai marketing eszköz használata a belföldi utazások népszerűsítésére a fogyasztók új generációja, azaz a digitális bennszülöttek körében
: Túri Emese
: Túri Emese
A Fintech és Insurtech, mint digitális megoldások ismertsége a hazai fogyasztók körében
: Tóth Zsuzsanna
: Tóth Zsuzsanna
Belső konfliktus kezelése X, Y és Z generáció körében
: Czapkó Fruzsina
: Czapkó Fruzsina
A Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek körében
: Dinh Huong Giang
: Dinh Huong Giang
A COOP Szolnok Zrt. vásárlásösztönző tevékenységének bemutatása a törzsvásárlói rendszerének elemzésén keresztül
: Túri Szabina
: Túri Szabina
A szálláshelyek választásának szempontjai az Y és Z generáció körében
: Plesz Marcell
: Plesz Marcell
A munka-magánélet egyensúlya az X és Z generáció körében
: Fekete Márta
: Fekete Márta
A korrupció észlelése és megítélése napjainkban az Y és Z generáció körében Magyarországon mint posztszocialista államban
: Németh-Kovács dr. Judit Veronika
: Németh-Kovács dr. Judit Veronika
Az employer branding, mint az Y generációs munkavállaló megszólításának eszköze
: Karanyicz Sára
: Karanyicz Sára
Az influenszermarketing tevékenység megítélése az Y és Z generáció körében
: Gergicsné Veér Annamária
: Gergicsné Veér Annamária
A reklámok hatása a Z generációra - A Z generáció, mint reklámcélcsoport
: Garamvölgyi Dániel
: Garamvölgyi Dániel
A Pöttyös Túró Rudi imázsvizsgálata a Z generációs fiatalok körében
: Frank Ágnes
: Frank Ágnes
A streaming szolgáltatók fogyasztói magatartásának vizsgálata a Z generáció körében
: Hídvégi Alexa
: Hídvégi Alexa
A szocializáció szerepe az utazási döntésben a Z generáció körében
: Wölfinger Julianna
: Wölfinger Julianna
A sharing economyhoz köthető alkalmazások használata a Z generáció körében
: Segunda-Manuel Manuela
: Segunda-Manuel Manuela
A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében
: Ujvári Lili Dorina
: Ujvári Lili Dorina
A digitális média használata az Y és a Z generáció körében
: Bartus Fatime
: Bartus Fatime
A turisztikai élményszerzés motivációi és jelentősége Magyarországon a Z generáció körében
: Fitos Bianka
: Fitos Bianka
Hasonló tételek
-
Az X, Y és Z generációs fogyasztók jellemzői, valamint a Glamour kuponnapok ezen generációkra gyakorolt vásárlásösztönző hatása napjainkban
: Páva Klaudia -
Influencerek vásárlásösztönző hatásai
: Balog Adrienn -
Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében
: Kalauz Ingrid -
Felhasználó által generált tartalom, mint hatékony marketingkommunikációs eszköz a Z generáció körében
: Molnár Anna -
Filmes termékmegjelenítés fogyasztói szemmel
: Kalapos Diána
Megjelent: (2014)