Customer Journey elemző értékelése a Magyar Telekom Nyrt. példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tamás Dorina
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Szabó-Bakos Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális felületek
elemzés(ek)
értékelés
rendelés
ügyfél
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56967

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56967
005 20250312110920.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tamás Dorina 
245 1 0 |a Customer Journey elemző értékelése a Magyar Telekom Nyrt. példáján keresztül  |c Tamás Dorina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatomban bemutatom milyen a Customer Journey a Magyar Telekomban, milyen lépései vannak. Kitérek arra, hogyan épül fel például egy szolgáltatás megrendelése során, és a technikai hátterét is megvizsgálom. Elemzem UX/UI szempontból az egyik platformot, illetve az alkalmazást is bemutatom. Feltáró kutatásom során szakértőket kérdeztem milyen a Customer Journey a Telekomban és azt az ő válaszaikkal mutatom be, illetve esik szó az Omnichannelről is. Primer kutatásom során kérdőíves megkérdezést választottam, amiben kiderült pozitív hatással van-e a digitalizáció a Magyar Telekom ügyfélútjaira, a vásárlók a Magyar Telekomban az offline vagy online vásárlást részesítik-e előnyben, illetve, hogy a felhasználóbarát platform növeli-e az ügyfelek elégedettségét. 
695 |a digitális felületek 
695 |a elemzés(ek) 
695 |a értékelés 
695 |a rendelés 
695 |a ügyfél 
700 1 |a Dr. Rimóczi Dr. Csilla  |e ths 
700 1 |a Szabó-Bakos Zsolt  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56967/1/Szakdolgozat_EXU1D2_2024.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56967/2/Tam%C3%A1s%20Dorina.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56967/3/Tamas_Dorina_Szakdolgozat_ertekeles.pdf  |z Dokumentum-elérés