Customer Journey elemző értékelése a Magyar Telekom Nyrt. példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Tamás Dorina |
---|---|
További közreműködők: |
Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Szabó-Bakos Zsolt |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | digitális felületek elemzés(ek) értékelés rendelés ügyfél |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56967 |
Hasonló tételek
Customer Journey Mapping gyógyszeripari környezetben
: Tordai Eleonóra
: Tordai Eleonóra
The improvement of Brunchcafé’s customer journey through online marketing
: Horváth Luca
: Horváth Luca
How to utilize digital content creation within customer journey?
: Rácz Dávid
: Rácz Dávid
Customer Journey of Samsung electronic luxury goods in the omnichannel marketing world.
: Markó Levente
: Markó Levente
A Magyar Telekom Nyrt. marketingtevékenységének vizsgálata
: Ádám Éva
: Ádám Éva
A Magyar Telekom Nyrt. marketing módszerei
: Bierer Mónika
: Bierer Mónika
Az outplacement alkalmazása és empirikus példája a Magyar Telekom Nyrt. tevékenységén keresztül
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
A Magyar Telekom Nyrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése
: Kerdi Viktória Mária
: Kerdi Viktória Mária
Az outplacement elmélete és gyakorlata a Magyar Telekom Nyrt.-n keresztül
: Franyó Bellarmin Tamás
: Franyó Bellarmin Tamás
Az online ruha vásárlási folyamat elemzése a Customers journey modell alapján a Z generáció körében
: Galambos Patrícia Rita
: Galambos Patrícia Rita
Információrendszer optimális üzemeltetése, javítása,A Magyar Telekom Nyrt. TU Reporting folyamatán keresztül szemléltetve
: Busa Dorina
: Busa Dorina
A Magyar Telekom Nyrt. ügyfélkapcsolat menedzsmentje és panaszkezelési csoportjának teljesítmény értékelése
: Heer Anett
: Heer Anett
A Magyar Telekom Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának elemzése
: Halbrucker Anett
: Halbrucker Anett
A Magyar Telekom Nyrt. kommunikációs- és márkastratégiája
: Nikl Luca
: Nikl Luca
Magyar Telekom Nyrt. gazdasági és pénzügyi elemzése
: Diószegi Dániel
: Diószegi Dániel
Magyar Telekom Nyrt. ügyfélpanaszai és azok kezelése
: Reikort Anikó
: Reikort Anikó
Mentorálás a Magyar Telekom Nyrt.-nél motiválás különböző generációknál
: Bartek Anita Csilla
: Bartek Anita Csilla
A Magyar Telekom Távközlési Nyrt. tevékenységének átfogó vizsgálata
: Jelen Katalin
: Jelen Katalin
A Magyar Telekom Nyrt. tőzsdei múltja és jelene
: Nagy Ida
: Nagy Ida
A Magyar Telekom Nyrt szerepe a 2020-as gazdasági helyzetben
: Lidy Martin
: Lidy Martin
A Magyar Telekom Nyrt. brand menedzsmentje, céljai és eredményei
: Kővári Botond
: Kővári Botond
A Magyar Telekom Nyrt. tevékenységének és üzleti teljesítményének elemzése
: Mizsei Dániel
: Mizsei Dániel
Marketingstratégia felépítése és céljai a Magyar Telekom Nyrt.-nél
: Barabás Réka
: Barabás Réka
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Robotizált folyamatautomatizálás implementálásának és hatásának vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. vállalatán keresztül
: Bors Gergely
: Bors Gergely
A fogyasztói elégedettség vizsgálata az otthoni lakossági szolgáltatást igénybevevő ügyfeleken keresztül a Magyar Telekom Nyrt. példáján
: Molnár Andrea
: Molnár Andrea
A Magyar Telekom Nyrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolója alapján
: Majoros Réka
: Majoros Réka
Egy speciális szolgáltatáshoz kapcsolódó marketingstratégia elemző bemutatása a Magyar Telekom-nál
: Kaczor Henrietta
: Kaczor Henrietta
A Magyar Telekom Nyrt. lineáris televíziószolgáltatásának, valamint SVOD szolgáltatásának marketingje
: Bagosi Viktória
: Bagosi Viktória
Fogyasztóváltozás folyamatának bemutatása és fejlesztése a Magyar Telekom Nyrt.-nél
: Bagó Dorottya
: Bagó Dorottya
A munkáltatói márka elmélete és gyakorlata - A Magyar Telekom Nyrt. példája
: Döry Eszter
: Döry Eszter
Pénzügyi terv összeállításnak folyamata a Magyar Telekom Nyrt. Infrastruktúra Szolgáltatások Igazgatóságánál
: Torma Erik
: Torma Erik
A Magyar Telekom Nyrt. minőségirányítási rendszereinek bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Üzleti modell elemzés a Magyar Telekom Nyrt., illetve annak KKV szegmensében
: Serfőző Kitti Nikolett
: Serfőző Kitti Nikolett
A Magyar Telekom Nyrt. pénzügyi teljesítményének és árfolyamalakulásának tényezői és összefüggése
: Dávid Eszter
: Dávid Eszter
Vállalati fenntarthatóság a Magyar Telekom példáján bemutatva
: Okos Gabriella
: Okos Gabriella
A Magyar Telekom Nyrt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése a 2020-2022. üzleti évek beszámolói alapján
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
A Magyar Telekom momentumalapú proaktív értékesítési tevékenységének értékelése
: Semler Anna
: Semler Anna
A digitális ügyfélélmény szerepe a szolgáltató szektorban, fókuszban a Magyar Telekom Nyrt.
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
A Szupergyors Internet Projekt megvalósulása és finanszírozása a Magyar Telekom Nyrt. esetében
: Varga Katalin Annamária
: Varga Katalin Annamária
Hasonló tételek
-
Customer Journey Mapping gyógyszeripari környezetben
: Tordai Eleonóra -
The improvement of Brunchcafé’s customer journey through online marketing
: Horváth Luca -
How to utilize digital content creation within customer journey?
: Rácz Dávid -
Customer Journey of Samsung electronic luxury goods in the omnichannel marketing world.
: Markó Levente -
A Magyar Telekom Nyrt. marketingtevékenységének vizsgálata
: Ádám Éva