A Sziget Fesztivál marketingstratégiája és a fogyasztói attitűdök vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csordás Bernadett
További közreműködők: Hargitai-Lőrincz Andrea
Kremmer László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fesztivál
fogyasztói attitűdök
marketing
marketingstratégia
sziget fesztivál
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56969
Leíró adatok
Kivonat:A Sziget Fesztivál marketingstratégiáját és a fogyasztói attitűdöket vizsgálom a dolgozatban.Főbb kutatási kérdéseim a következők: Milyen marketingstratégiát alkalmaz a Sziget Fesztivál?Milyen tényezők járulnak hozzá leginkább a látogatók elégedettségéhez a fesztiválon?Milyen fenntarthatósági törekvései vannak a Sziget Fesztiválnak, és hogyan kommunikálják ezeket a látogatók felé?Milyen jellemzői vannak a fogyasztói attitűdöknek?Milyen marketingeszközöket és csatornákat használ a Sziget Fesztivál a potenciális látogatók elérésére?