Zenekarok lehetőségei az elérés növelésére a digitális marketing eszközeivel

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Takács Anita
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Tóth Martin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális marketing
marketing
marketingstratégia
márkaépítés
organic
PPC
upper funnel
zeneipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56974
Leíró adatok
Kivonat:A digitális marketing eszközei alapvető szerepet játszanak a zenekarok ismertségének növelésében és hallgatótáboruk bővítésében. Kutatásom célja, hogy feltárjam azokat a lehetőségeket, amelyek segítségével a zenekarok elérése hatékonyan növelhető a magyar piacon. Ennek érdekében részletesen elemeztem a márkaépítést támogató digitális marketing stratégiákat, azok alkalmazási módjait és eredményességét. Emellett vizsgáltam azokat az eszközöket is, amelyek kifejezetten a hallgatótábor bővítését célozzák, különös tekintettel a közösségi média, a streaming szolgáltatások algoritmusai, valamint a WOM (word-of-mouth) marketing szerepére.Az eredmények alapján a WOM marketing bizonyult a legeredményesebbnek, amely a zenekarok tudatos imázsépítésével és aktív közönségkapcsolattal hatékonyabbá tehető. Az online jelenlét, személyesebb tartalmak és élő események szintén kulcsfontosságúak az elérés növelésében, ezáltal a zenekar karrierjének alakításában.