A Street Kitchen marketingstratégiájának bemutatása a recepthasználat változásainak tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Maul Dalma
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Németh Nóra
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói szokások
gasztronómia
makrokörnyezet
marketing
mikrokörnyezet
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56975
Leíró adatok
Kivonat:Az emberi kultúra és az életmód szerves része a gasztronómia, amely látványos átalakuláson ment keresztül az elmúlt évtizedekben. A digitális média térnyerésével a hagyományos főzési és receptkeresési szokások mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az online platformok és a közösségi médiából adódó előnyök kihasználása. A gasztromédiában felbukkanó új trendek az ételek elkészítésének és bemutatásának forradalmasítása mellett jelentősen befolyásolta a fogyasztók döntéseit és szokásait az étkezés terén.Dolgozatom középpontjában Magyarország egyik legismertebb online gasztromagazinja áll, ami nem más, mint a Street Kitchen.