A választási kampányok vesszőparipája a Z generáció politikai részvétele, motivációik és kommunikációs stratégiák
Saved in:
| Main Author: | Cserhalmi András Bence |
|---|---|
| Other Authors: |
Ghazal Mahmoud Jamil
Szűcs Péter |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | kommunikáció pártprogramok választási kampány választói részvétel Z generáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56977 |
Similar Items
Választási kampányok a web 2.0 világában
: Kovács Nóra
: Kovács Nóra
Két választás, egy taktika-Politikai kommunikációs stratégiák a 2016-os amerikai és a 2018-as magyarországi választási kampányok során
: Badik Fanni
: Badik Fanni
A Z-generáció vendéglátóhely választási szempontjai
: Gulyás Panna Krisztina
: Gulyás Panna Krisztina
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra
: Zsemberi Alexandra
Kampányok a közösségi közlekedésben
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Az inzulinrezisztensek választási lehetőségei napjainkban
: Kárpáti Eszter
: Kárpáti Eszter
Munkahely-választási szokások összehasonlítása az X, Y és Z generáció szerint
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
Németország és Ausztria politikai és választási rendszerének sajátosságai magyar szemmel
: Schnitzler Zoltán
: Schnitzler Zoltán
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
Vállalatok adózási formák közötti választási lehetősége
: Holló Ádám
: Holló Ádám
Automatizált marketing kampányok a gyakorlatban
: Tótok Barbara
: Tótok Barbara
Orosz dezinformációs kampányok Magyarországon két online hírportál vizsgálata
: Turóczi Tamás
: Turóczi Tamás
Magánszemélyek adótervezése, adózási formák közötti választási lehetőségei
: Nagy Sándor
: Nagy Sándor
Marketingkommunikáció elemzése a könyvpiacon - Olvasásnépszerűsítő kampányok
: Balog Viktória Dóra
: Balog Viktória Dóra
Digitális kampányok, emberi történetek Civil szervezetek stratégiái az 1% megszerzéséért
: Boromisza Réka
: Boromisza Réka
Repülős és buszos utazások közötti választási preferenciák elemzése
: Kőröshegyi Kinga
: Kőröshegyi Kinga
A fogyasztást és termékvásárlást ösztönző kampányok elemzése
: Fejes Laura
: Fejes Laura
Az IIR Magyarország konferenciaszervező cég rendezvényhelyszíneinek választási preferenciái
: Bánóczy Liza Anna
: Bánóczy Liza Anna
Telephely-választási stratégia elemzése egy üzletnyitás példáján keresztül
: Romfa Ákos
: Romfa Ákos
A CRM kampányok hatékonyságnövelése gépi tanulás segítségével
: Nagy István Gábor
: Nagy István Gábor
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél
: Csúri Adél
Skandináv kommunikációs kampányok A H&M kampányai és PR munkássága alapján
: Marrosán Lívia
: Marrosán Lívia
Egyéni- és kisvállalkozások adótervezése, adózási formák közötti választási lehetőségeik
: Müller Anna
: Müller Anna
Kis-és középvállalkozások adótervezése, adózási formák közötti választási lehetőségeik
: Rácz Fanni
: Rácz Fanni
Google Ads kampányok készítése és optimalizálása a gyakorlatban
: Batiz Bianka
: Batiz Bianka
Az influencer kampányok és a márka hírnév kapcsolata
: Dura Eliza
: Dura Eliza
Telekommunikációs kampányok elemzése a magyar demográfiai viszonyok tükrében
: Pethes Barbara
: Pethes Barbara
A magyar gasztronómia és vendéglátás története és trendjei napjainkban. Vendéglátóhely-választási preferenciák vizsgálata Budapesten
: Badar Bence
: Badar Bence
A Visegrádi országok választási- és pártrendszerének összehasonlítása a rendszerváltástól napjainkig
: Szijj Balázs
: Szijj Balázs
A zöld munkahelyek kialakítása és a munkahely-választási szokások kapcsolata
: Tóbiás Zsófia
: Tóbiás Zsófia
A display hirdetések tulajdonságainak hatása a hirdetési kampányok eredményességére
: Ács Gergő
: Ács Gergő
A trade marketing kampányok jelentősége – fókuszban az instore kihelyezések
: Hollik Viktória
: Hollik Viktória
A rendszerváltás utáni választási rendszerek összehasonlítása Magyarországon és a 2018-as választások
: Sulykos Kristóf
: Sulykos Kristóf
Hirdetések és kampányok az ALD Automotive Magyarország Kft. által
: Pap Tünde
: Pap Tünde
Generációs különbségek és a digitális marketing előretörése a 2022-es országgyűlési választások nyomán
: Cserhalmi András Bence
: Cserhalmi András Bence
Donald Trump elnökválasztási stratégiáinak változása a 21. század modern választási rendszerében
: Nagy Alexandra Natasa
: Nagy Alexandra Natasa
Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében
: Koroknai Kíra
: Koroknai Kíra
Mobilitási csomagok választási hajlandóságának és okainak kutatása a Mobilitás, mint Szolgáltatás koncepciója alapján
: Kerényi Tamás
: Kerényi Tamás
Légy hazafi, végy hazait! Fogyasztói etnocentrizmus és a hazai termékeket támogató kampányok
: Varga Zita
: Varga Zita
Similar Items
-
Választási kampányok a web 2.0 világában
: Kovács Nóra -
Két választás, egy taktika-Politikai kommunikációs stratégiák a 2016-os amerikai és a 2018-as magyarországi választási kampányok során
: Badik Fanni -
A Z-generáció vendéglátóhely választási szempontjai
: Gulyás Panna Krisztina -
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra -
Kampányok a közösségi közlekedésben
: Szalai Dorina