Feltörekvő zenekarok és előadók marketingkommunikációja
Saved in:
| Main Author: | Szele Domonkos Tibor |
|---|---|
| Other Authors: |
Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva
Rappay Bence Zsolt |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | digitális marketing eseménymarketing marketingkommunikáció Zenei marketing zeneipar |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56978 |
Similar Items
Hazai feltörekvő zenekarok menedzsmentje - szervezési és gazdasági folyamatok elemzése, a működési modell bemutatása az üzleti terv segítségével
: Kiss Kíra Johanna
: Kiss Kíra Johanna
Szimfonikus zenekarok marketingstratégiája
: Tóth Anikó
: Tóth Anikó
Médiaszemélyiségek és előadók megjelenése a rendezvényszervezésben
: Muhari Tamara
: Muhari Tamara
Feltörekvő desztinációk az Adria partján
: Schindl Péter
: Schindl Péter
A zenei marketing fontossága egy kezdő előadóként
: Palatinus Bettina
: Palatinus Bettina
A márka szerepe a zenei előadók sikerességében
: Balla Viktória
: Balla Viktória
Feltörekvő országok a világgazdaságban India és Kína szerepvállalása a telekommunikációs szektorban
: Korsós Krisztina
: Korsós Krisztina
Zenekarok lehetőségei az elérés növelésére a digitális marketing eszközeivel
: Takács Anita
: Takács Anita
A Disney+, mint feltörekvő streaming szolgáltatás hazánkban
: Bőr Péter Ákos
: Bőr Péter Ákos
Zenei előadók közösségi média jelenlétének hatásai a fogyasztói magatartásra
: Molnár Virág
: Molnár Virág
A magyar zenekarok kommunikációja az újmédia megjelenése előtt és után
: Kiss Villő
: Kiss Villő
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
Induló és befutott zenekarok marketing és menedzsment tevékenységei a magyar könnyűzenei iparban
: Inczédi Judit
: Inczédi Judit
Az e-sport mint feltörekvő iparág, Megyék Csatája bemutatásával
: Szőke Olivér
: Szőke Olivér
Irodalmi turizmus, mint a kulturális turizmus egy új, feltörekvő formája
: Del Medico Anna Zsófia
: Del Medico Anna Zsófia
Irodalmi turizmus, mint a kulturális turizmus egy új, feltörekvő formája
: Del Medico Anna Zsófia
: Del Medico Anna Zsófia
Direct-to-fan marketing stratégia és a pandémia hatása az előadók és rajongóik kapcsolatára
: Boda Renáta
: Boda Renáta
A Balaton borturizmusa - A feltörekvő borászatok vendéglátóipari és borászati tevékenységének vizsgálata
: Stankovics Réka
: Stankovics Réka
A coaching használata egy feltörekvő politikai pártban – egy coaching folyamat bemutatása
: Vadnai Ádám Dániel
: Vadnai Ádám Dániel
Magyarország, mint feltörekvő sportrendezvény-nagyhatalom. Világszintű sportesemények gazdasági hatásai, idegenforgalmi vonzereje
: Demény Tamás József
: Demény Tamás József
Gettó-turizmus a feltörekvő országok nagyvárosainak nyomornegyedeiben India és Mexikó összehasonlító elemzése
: Szőlősi Georgina
: Szőlősi Georgina
Zenemarketing az internet korában, avagy hogyan alakította át a hazai zenekarok marketingtevékenységét a Web 2.0
: Kovács Kinga
: Kovács Kinga
A SÖR, MINT FELTÖREKVŐ ITAL ALTERNATÍVA AZ IL GALLO NERO-BAN ÉS A GASZTRONÓMIÁBAN
: Fejes Barna
: Fejes Barna
Matrackuckó marketingkommunikációja
: Hahn Kristóf
: Hahn Kristóf
A MAPCAT MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓJA
: Lukács Klaudia
: Lukács Klaudia
Turisztikai nagyberuházások marketingkommunikációja
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
Potencianövelő szerek marketingkommunikációja
: Rétsághy Béla
Published: (2007)
: Rétsághy Béla
Published: (2007)
Vegán termékek marketingkommunikációja
: Bartha Bettina
: Bartha Bettina
e-Sport Marketingkommunikációja
: Fitos Bence
: Fitos Bence
A Nébih marketingkommunikációja
: Berregi Sára Andrea
: Berregi Sára Andrea
A HELL ENERGY KFT sikereinek a titka, avagy marketingkommunikációja
: Vécsei Bence Tibor
: Vécsei Bence Tibor
A CCUSA Hungary marketingkommunikációja
: Marosi Zita
: Marosi Zita
Similar Items
-
Hazai feltörekvő zenekarok menedzsmentje - szervezési és gazdasági folyamatok elemzése, a működési modell bemutatása az üzleti terv segítségével
: Kiss Kíra Johanna -
Szimfonikus zenekarok marketingstratégiája
: Tóth Anikó -
Médiaszemélyiségek és előadók megjelenése a rendezvényszervezésben
: Muhari Tamara -
Feltörekvő desztinációk az Adria partján
: Schindl Péter -
A zenei marketing fontossága egy kezdő előadóként
: Palatinus Bettina