A diszkontláncok marketingkommunikációja a PENNY példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Garlati Luca
További közreműködők: Bathó Réka
Harsányi Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:diszkontáruházak
fogyasztói magatartás
marketingkommunikáció
Penny
piaci trendek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56982
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom során a hazai diszkontláncok marketingkommunikációs stratégiáit, eszközeit, valamint azok hatékonyságát vizsgálom, különös tekintettel a PENNY üzletlánc kommunikációjára. Emellett dolgozatomban vizsgálom a piaci trendeket, valamint a fogyasztói szokásokat, preferenciákat. Utóbbi elemzéséhez online kérdőív segítségével kérdeztem meg különböző korosztályból fogyasztókat. A diszkontok marketingkommunikációjának mélyebb elemzéséhez pedig mélyinterjút készítettem Lénárt Ádámmal, a White Rabbit Reklámügynökség társ-kreatívigazgatójával. A szekunder és primer kutatások során szerzett információkból levontam a következtetéseket, és javaslatokat tettem a diszkontok, valamint a fogyasztók számára egyaránt.