A diszkontláncok marketingkommunikációja a PENNY példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Garlati Luca
További közreműködők: Bathó Réka
Harsányi Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:diszkontáruházak
fogyasztói magatartás
marketingkommunikáció
Penny
piaci trendek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56982

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56982
005 20250312110936.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Garlati Luca 
245 1 2 |a A diszkontláncok marketingkommunikációja a PENNY példáján keresztül  |c Garlati Luca  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom során a hazai diszkontláncok marketingkommunikációs stratégiáit, eszközeit, valamint azok hatékonyságát vizsgálom, különös tekintettel a PENNY üzletlánc kommunikációjára. Emellett dolgozatomban vizsgálom a piaci trendeket, valamint a fogyasztói szokásokat, preferenciákat. Utóbbi elemzéséhez online kérdőív segítségével kérdeztem meg különböző korosztályból fogyasztókat. A diszkontok marketingkommunikációjának mélyebb elemzéséhez pedig mélyinterjút készítettem Lénárt Ádámmal, a White Rabbit Reklámügynökség társ-kreatívigazgatójával. A szekunder és primer kutatások során szerzett információkból levontam a következtetéseket, és javaslatokat tettem a diszkontok, valamint a fogyasztók számára egyaránt. 
695 |a diszkontáruházak 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a Penny 
695 |a piaci trendek 
700 1 |a Bathó Réka  |e ths 
700 1 |a Harsányi Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56982/1/Garlati_Luca_WXCC3T_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56982/2/Garlati_Luca_kulso_biralat_BR.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56982/3/Biralat_Garlati_Luca.pdf  |z Dokumentum-elérés