A food marketing hatásainak vizsgálata a Chez Dodo marketing stratégiájának elemzésén keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Schütz Aliz
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Szalai Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Chez Dodo
cukrászda
food marketing
influenszer marketing
Social media
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56986

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56986
005 20250312110940.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Schütz Aliz 
245 1 2 |a A food marketing hatásainak vizsgálata a Chez Dodo marketing stratégiájának elemzésén keresztül  |c Schütz Aliz  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A marketing dinamikusan változó világában a vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy folyamatosan alkalmazkodjanak az új trendekhez és eszközökhöz. A közösségi média és az influenszerek mára a food marketing meghatározó elemeivé váltak, lehetővé téve a márkák számára, hogy személyesebb és célzottabb kapcsolatot alakítsanak ki a fogyasztókkal. Dolgozatom a food marketing hatásait vizsgálja a Chez Dodo macaron manufaktúra marketingstratégiáján keresztül, különös tekintettel a közösségi média, az influenszerek és az online értékelő oldalak szerepére. 
695 |a Chez Dodo 
695 |a cukrászda 
695 |a food marketing 
695 |a influenszer marketing 
695 |a Social media 
700 1 |a Dr. Rimóczi Dr. Csilla  |e ths 
700 1 |a Szalai Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56986/1/Schu%CC%88tz%20Ali%CC%81z_EXRBCJ%202024..pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56986/2/bizalmas%20Schu%CC%88tz%20Ali%CC%81z%20.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56986/3/Sch%C3%BCtz%20Al%C3%ADz.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56986/4/szakdolgozati%20bi%CC%81ra%CC%81lat_Schu%CC%88tz%20Ali%CC%81z_241230.pdf  |z Dokumentum-elérés