Verseny a kereskedelmi csatornák között Az RTL és a TV2 kommunikációja

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Turza Viktória Tímea
Other Authors: Harsányi Dávid
Pencz Dóra
Format: Thesis
Kulcsszavak:marketingkommunikáció
RTL
streaming
televízió
TV2
vállalati verseny
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56990
Description
Abstract:A szakdolgozat témája a hazai vezető pozícióban lévő kereskedelmi csatornák közötti verseny. A dolgozat célja a verseny intenzitásának bemutatása különböző szempontok alapján, mint például a célcsoport, arculati változások, marketing stratégiák, valamint az alkalmazott digitális platformok és streaming szolgáltatások. Emellett a csatornák programkínálatának és a közönség elérésének összehasonlítása is szerepel, figyelembe véve a sztárok szerepét, a műsorok népszerűségét és a nézői interakciókat. A kutatás célja feltárni, hogyan alakítják a versenytényezők a két csatorna közötti küzdelmet és annak hatását a magyar televíziós piacra. Továbbá a szakdolgozat vizsgálja azon állítást, hogy a televízió a végéhez közeledik vagy még messze van attól.